Najveća i najnagrađivanija medijska kuća u regiji, koja svojim tiskanim, web, mobile, social i video platformama dnevno doseže do 2 milijuna ljudi, kapitalizirala je Superbrands status za 2019/2020 godinu.

U svom portfelju nudi 11 brendova kroz čije sadržaje najraznolikija publika može pronaći nešto za sebe. U skladu s najsuvremenijim globalnim i regionalnim trendovima unaprijeđuje svoju digital-first strategiju, kreira nove formate i iznova potvrđuje svoju poziciju lidera i inovatora na medijskom tržištu.

“Titula Superbrands, koja i ove godine 24sata smješta među najbolje brendove na lokalnom tržištu, još je jedna u nizu priznanja koje potvrđuje naš status najnagrađivanije medijske kuće u regiji. Sjajno je znati da među više od 90 svjetskih i europskih priznanja i nagrada stižu nove potvrde kvalitete od domaće publike.”, rekao je Boris Trupčević, direktor za Hrvatsku, Styria Media International.

Boris Trupčević, Generalni direktor Styria Media Group za Hrvatsku.
Photo: Sandra Šimunović/PIXSELL

O procesu

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2019/2020., formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih razlikuju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

24sata je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2019/2020. Čestitamo!