BRENDOVI KOJI POVEZUJU

Tradicionalno predstavljanje novog
broja magazina BREND KULTURA bit će
05.05. 2017. u dvorani CineStar Arena,
s početkom u 9 sati
.

 

BREND KULTURA magazin, čiji je cilj promoviranje kulture brendiranja, svako izlaženje novog broja prati organizacijom mini konferencije na kojoj teme iz časopisa predstavljaju stručni predavači – ključni akteri uključeni u stvaranje priče o brendovima.

U novom broju koji nosi temu: ”Brendovi koji povezuju” govorimo o važnosti povezivanja struke, brenda i kupca, razlozima koji povezuju – ”pričama koje se nalaze iza brendova”, kampanjama koje nas oduševljavaju jer komuniciraju o pravim vrijednostima te najboljim brendovima u regiji.

 

Program konferencije:

”Igrači koji mijenjaju svijet”

  • 9:15 – 9:45 #likeagirl – Always, Ana Lakić, Always Associate Brand Manager
  • 9:45 – 10:05 #makelovenotwalls – Diesel, razgovor o kampanji s Nedom Nimac, voditeljicom marketinga Diesel Croatia
  • 10:05 – 10:15 #whataregirlsmadeof – Lea Brezar ”Brendovi koji mijenjaju svijet”

KUL Trend

  • 10: 15 -10:45 Croata – lokalna baština kao globalni brend, Lana Rogošić Blagojević, PR&Marketing menadžerica, CROATA

10:45 – 11:00  Coffee&croissant

”Brendovi koje regija najviše voli”

  • 11:00 – 11:30 TOP Brendovi u Hrvatskoj i regiji, Josip Tvrtković, MSc., CEO Croatia VALICON

Brend budućnost

  • 11:30 – 12:00 Ostati ili otići, Nikola Jelovečki, voditelj projekta i voditelj marketing tima, Studentski.hr

OKRUGLI STOL: ”Brendovi koji povezuju”

  • Sudionici rasprave bit će: Neda Nimac, voditeljica marketinga Diesel Croatia, Lana Rogošić Blagojević, PR&Marketing menadžerica, CROATA; Josip Tvrtković, MSc., CEO Croatia VALICON; Nikola Jelovečki, voditelj projekta i voditelj marketing tima, Studentski.hr

Panel raspravu moderirat će Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands.

Ulaz je slobodan uz obaveznu najavu na info@superbrands.hr.

Comments

Komentari

Leave A Comment