30 superbrendova ispunilo je stranice specijala kojeg vam s ponosom predstavljamo. 

Hrvatske potrošače je sveukupno 30 brendova oborilo s nogu u 2017. i 2018. godini. I mi kao dio tog kolektiva, dali smo im puno povjerenje i povezali se s njima, jer oni su tu da rade za nas, zbog nas i s nama. Svi oni ponosno nose Superbrands znak koji ih izdvaja u četiri ključne karakteristike: pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak. 30 hrvatskih brendova zaslužilo je prefiks “super”, jer oni to zaista jesu – superbrendovi. Zaslužili su svoje specijalno izdanje, pa smo uz redovno 17. izdanje magazina Brend kultura, pripremili specijal “Najbolji hrvatski brendovi 2017-2018”.

“Koliko god kvalitetan proizvod bio, bez oglašavanja ne može se smatrati prepoznatljivim brendom. Prepoznatljivost kupcima olakšava odabir u moru informacija i proizvoda koji su svakodnevno oko njih, a od strane struke daje dodatnu vrijednost, potvrdu već stečene prepoznatljivosti i imidža, poput stjecanja Superbrands statusa. Steći status Superbrandsa među konkurencijom, ne samo da jača poziciju brenda već dokazuje kontinuirano ulaganje u razvoj, daje kupcima i dobavljačima sigurnost kako su odabrali najbolje.” – Manuela Tunjić, voditeljica prodaje Dhar media

Svi mogu reći da su najbolji, samo neki to zaista jesu.

Čestitamo superbrendovima:

24 sata, Ansambl Lado, Antena Zagreb, CineStar, Crodux, Dietpharm, Domprojekt, Edward Bernays Prva škola za komunikacijski menadžment, HiPP, Index.hr, Končar, Lider, Narodni radio, Oglasnik, Plodine, Polleo Sport, Poslovno veleučilište Zagreb, Print studio, Pula film festival, Rovinj, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, Svijet knjige, Večernji list, Zagreb plakat, Žena.hr, Yammat.FM.

Categories: Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *