Trendovi brendiranja u turizmu

 Trendovi se mijenjaju

Nova Brend kulltura je vani. Čitaj na ISSUU. 🙂 Dijelimo uvodnik, a dolje je ostatak.

Stvaranje brenda u turizmu tema je za koju naša agencija uvijek gori. Osmislili smo i organizirali više sezona web serijala Discover Croatia (TouristarTV), a s njime su se otvorile ideje o stvaranju jedinstvene strategije za brendiranje države koju smo iznijeli u videu “Your life is full of Croatia”. Ako ga do sad niste pogledali pronaći ćete ga na našem YouTube kanalu. Tada smo kritizirali slogan za koji je HTZ nedavno priznao da nije polučio neuspjeh. Zašto? Jer u njemu nema nacionalnog identiteta, a za stvaranje prepoznatljivosti države – on mora biti prisutan jer ga turisti mogu osjetiti.

Trendovi u turizmu se mijenjaju, kao i u brendiranju. Kupac će uvijek tražiti više i to više mora dirnuti emocije. Ako ih nema, promašili ste priču. No, iskusni stručnjaci znat će i od sitnice stvoriti važnu stvar, a od trenutka stvoriti priliku. I o tim trenucima i prilikama te njihovom brendovima mi smo opet pisali u Brend kulturi. Pretpostavljam da će i ovaj broj razbuditi emocije u vama, potaknuti vas na promišljanje, mijenjanje smjera ili potpuni zaokret – jer zato postojimo.

 

Comments

Komentari

Leave A Comment