Večernji list, dnevne novine i multimedijska platforma sa šest desetljeća dugom tradicijom, kapitalizirali su Superbrands status za 2019/2020 godinu.

Večernjak je postao sinonim za dnevne novine, ali on je mnogo više od tiskanog medija – Večernji list je prva medijska kompanija koja je pokrenula portal za dnevne vijesti još 1999. godine. Danas je Večernji list multimedijska platforma koju kupci čitaju s povjerenjem.

Ponose se dugom tradicijom donošenja najnovijih i provjerenih informacija svojim vjernim čitateljima. “Iznimno nam je drago što je Večernji list i ove godine ocjenjen najboljim u svojoj kategoriji. To postignuće još je važnije kada uzmemo u obzir da stručno vijeće Superbrendsa, koje je ocjenjivalo nominirane brendove, čine najbolji stručnjaci. Večernji list već 60 godina se trudi proizvesti najbolji sadržaj, a ovo priznanje svakako nam je dodatni poticaj da tako nastavimo i dalje”, rekao je Dražen Novak, voditelj promocije Večernjeg lista.

Dražen Novak, voditelj promocije Večernjeg lista. Photo: Igor Kralj/PIXSELL

O procesu

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2019/2020., formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih razlikuju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Večernji list je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2019/2020. Čestitamo!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *