Istraživanje tržišta

Zašto istraživanje?

 

Koji su pravi razlozi zašto volimo neke brendove? Omjer cijene i kvalitete, samo kvaliteta, različitost ili ono što je najčešći i najočitiji razlog: emocionalni učinak.  Ili klik, po narodski.

Logo medianetZašto nas određeni brendovi totalno obaraju s nogu, dok na druge uopće ne reagiramo. Što su nam to zapravo ispričali, a da smo se povezali s time… To ćemo ove godine izmjeriti kako bi prepoznali koji su to brendovi koji rade za nas, zbog nas i s nama.

Istraživanje tržišta koje će Superbrands provodi svake godine. Ove godine za nas ga radi Media net.

 

“Svijest o ulozi brendiranja i investicija u cijeli njegov proces, u Hrvatskoj je još uvijek nedovoljna. Često se na brendiranje gleda kroz dijelove koji sačinjavaju cjelokupni proces. Najčešće izostaje kvalitetno strateško planiranje i dobra komunikacijska strategija. U dinamičnom tržišnom okruženju nerijetko se zanemaruje lakoća kojom je moguće izgubiti jednom dosegnutu poziciju na tržištu. Zato je uvijek potrebno dodatno istaknuti pomno građenu kvalitetu, različitost, pouzdanost i emociju. Superbrands oznaka jasan je odraz stava stručnjaka i potrošača i najbolji način da još jednom istaknete da imate upravo ono što vaš kupac očekuje.”izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju.