Istraživanje tržišta

Zašto smo radili istraživanje?

 

Koji su pravi razlozi zašto volimo neke brendove? Omjer cijene i kvalitete, samo kvaliteta, različitost ili ono što je najčešći i najočitiji razlog: emocionalni učinak.  Ili klik, po narodski.

Zašto nas određeni brendovi totalno obaraju s nogu, dok na druge uopće ne reagiramo. Što su nam to zapravo ispričali, a da smo se povezali s time… Upravo to smo protekle dvije godine mjerili izmjeriti kako bismo naglasili koji su to brendovi koji rade za nas, zbog nas i s nama.

Istraživanje tržišta koje je Superbrands provodio 2015/2016 potvrdilo je činjenicu da tržište voli i prepoznaje brendove koji imaju snažan imidž.

2017/2018. poslovnu godinu oformili smo dva vijeća (Superbrands Consumer i Supebrands Business) koji će ovaj puta ocijenjiti sve robne marke na tržištu i potvrditi njihovu ekskluzivnost u svijetu brendova na hrvatskom tržištu.