O istraživanju

Dokazali smo da naš proces odabira brendova nosi transparentnost

Superbrands proces odabira najboljih brendova u Hrvatskoj nakon preuzimanja licence osvježili smo i istraživanem tržišta.

Zašto istraživanje?

Koji su pravi razlozi zašto volimo neke brendove? Omjer cijene i kvalitete, samo kvaliteta, različitost ili ono što je najčešći i najočitiji razlog: emocionalni učinak. Ili klik, po narodski.

Zašto nas određeni brendovi totalno obaraju s nogu, dok na druge uopće ne reagiramo. Što su nam to zapravo ispričali, a da smo se povezali s time… Upravo to smo protekle dvije godine mjerili izmjeriti kako bismo naglasili koji su to brendovi koji rade za nas, zbog nas i s nama.

Istraživanje tržišta koje je Superbrands provodio 2015/2016 potvrdilo je činjenicu da tržište voli i prepoznaje brendove koji imaju snažan imidž.

Čestitamo Superbrands Consumer brendovima!

 

Brending biblija

Superbrands knjiga koja predstavlja krunu projekta te u sebi sadrži iznimne priče o stvaranju brendova i njihovom oblikovanju u percepciji potrošača i tržišta sve do danas. Predstavljamo priče o najboljim brendovima u Hrvatskoj 2015. godine.

BREND-Kultura_2-19-za-web

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *