Ponosni Superbrandovi 2017/2018

Izbor Superbrandova održava se na dvogodišnjoj razini. Nominirane brendove za 2017/2018 ocijenjivalo je Stručno vijeće Superbrands 2017/2018 i u Consumer i Business kategoriji.  Ovogodišnji novitet u Superbrands programu je Business kategorija pa će brendovi koji steknu Superbrands status imati prilike korisiti oznaku B2B.

Stručno vijeće Superbrands - ukupno 58 članova stručnog vijeća
Superbrands okuplja najbolje stručnjake iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću koji radi svojih stručnih preferencija dobivaju priliku ocjeniti najsnažnije brendove na lokalnom tržištu.

Stručno vijeće se sastoji od dobrovoljnih članova koji ocjenjuju brendove obraćajući pozornost na četiri najvažnije karakteristike brenda: pouzdanost, kvalitetu, razliku i emotivni učinak.

Only by invitation

U Superbrands program brendovi mogu biti pozvani isključivo na poziv Superbrands organizacije. To znači da je brend prepoznat kao Superbrands od strane Superbrands nezavisnog stručnog vijeća te da mu je ponuđeno da koristi sve prednosti Superbrands članstva.

Uz sve pogodnosti članstva, nagrađeni brendovi koji kapitaliziraju svoj status moći će Superbrands znak koristiti kroz sve kanale komunikacije, a ove poslovne godine i redizajnirani znak.

Pretraži

Brending biblija

Superbrands knjiga

Svi nagrađeni brendovi u dvogodišnjem procesu odabira Superbrands Hrvatska predstavljeni su u Superbrands knjizi - brending bibliji koja se nalazi u bazi svih Superbrands knjiga u Superbrands organizaciji.

Ukoliko vas zanima da li je vaš brend sudjelovao u Superbrands programu na svjetskoj razini možete to provjeriti klikom na Brendsearch.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *