Antena Zagreb ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Radio Antena Zagreb je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Antena Zagreb prva je formatirana radijska postaja u Hrvatskoj. Od samih početaka drži visoke standarde radijske produkcije, sadržaja i relevantnosti programa te glazbenog odabira, po uzoru na moderne europske radijske postaje.

Na frekvencijama 89,7 i 99,2 MHz – uz najbolji glazbeni mix, informativni program i servisne informacije – slušatelji se mogu družiti s našim, već jako dobro poznatim voditeljima –  Barbarom Kolar, Tamarom Loos, Sašom Bunetom, Sašom Lozarom, Zlatom Mück Sušec i Lorenom Nosić.

Naravno, ništa ne bi funkcioniralo bez puno dobre zabave i smijeha. Vjerojatno ne postoji osoba u Zagrebu (a i šire) koja ne zna za Bullhit Antene Zagreb iz radionice Luke Bulića koji svakog tjedna uveseljava slušatelje, a i svoje kolege.

S obzirom na to da ne vjerujemo da prave zvijezde moraju biti više od metra, odlučili smo svakog tjedna potražiti odgovore na velika pitanja u malim pametnim glavama naših vrtićkih prijatelja. Tako su nas je već šesta generacija predškolaca u posebnom featureu „Što veliki misle mali govore“ naučila da je slova izmislio Nikola Tesla, himna postoji kako bi se znalo da počinje nogomet i da su zagrebački kvartovi Dubrava, Siget i Srbija.

U proteklih  devet godina, Antena Zagreb je postala nezaobilazan i ritualan dio svakodnevice svojih slušatelja, poput jutarnje kave, i ponosni smo što iz godine u godinu s njima gradimo odnos i  kroz društveno odgovorne projekte.  Zajedničke akcije poput „Za ljepši grad“, „Glazbom reci stop maltretiranju“, „AntenaPlugged koncerti“ i mnoge druge pokazuju kako nismo samo radio i slušatelji – već da možemo biti kolege i prijatelji.

Za svoj rad Antena Zagreb primila je brojne nagrade:

uz titulu Superbranda, 2010. s kampanjom „Ljubavnica“ osvojila je srebro na Effie-ju, za najučinkovitiju oglasnu kampanju;

2011. godine dobitnik je prestižne nagrade Quality Medal za najkvalitetniji radijski program;

2015. godine Barbara Kolar osvaja Večernjakovu ružu za najbolju radijsku voditeljicu te biva proglašena najboljom radijskom novinarkom na Weekend Media Festivalu.

Antena Zagreb unijela je novitete i u svijet radijskog oglašavanja jer su klijenti, uz standardne reklamne spotove, dobili mogućnost sponzoriranja kompletnog showa, sales promocija i velikih kampanja.

Svakom (pa i najmanjem) klijentu pristupamo jednako ozbiljno i individualno te im kroz razne modele suradnje pomažemo da na što precizniji i uspješniji način dopru do svoje ciljane publike.

Svaki dan u proteklih devet godina pomogao nam je naučiti kako je radio puno više od mikrofona, žica i pjesama. Kako su se mijenjale potrebe naših slušatelja, mijenjali smo se i mi. Odrastali smo zajedno, pričali o bezbroj tema i poslušali još više pjesama. Mijenjat ćemo se zajedno i dalje, ali bit ćemo tu jedni uz druge.

Za nas, radio je način da budemo dio života naših slušatelja i da dopustimo njima da uđu u naše.

To je golema odgovornost i ponosni smo zato što nam vjerujete.

Comments

Komentari

Leave A Comment