Treću godinu zaredom Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment nosi titulu jednog od najboljih visokoobrazovnih brendova u Hrvatskoj. Kvaliteta Bernaysa ogleda se ponajviše u više od 300 studenata koji studiraju na najinovativnijim studijima komunikacijskog menadžmenta i turizma te 100 vrhunskih predavača među kojima su brojni znanstvenici, sveučilišni profesori, komunikacijski i turistički stručnjaci. Posebnu vrijednost ovog visokog učilišta potvrđuje i 80 hrvatskih i inozemnih partnerskih organizacija koje, zajedno s Bernaysom, stvaraju nove generacije komunikacijskih i turističkih stručnjaka.

Bernaysovi studijski programi, preddiplomski studiji „Komunikacijski menadžment“ i „Marketing i menadžment turističke destinacije“ te diplomski studij „Upravljanje odnosima s javnošću“, bazirani su na modelu binarnog obrazovanja čime se studentima omogućuje snažna poveznica empirijskih znanja i praktičnih iskustava, a ujedno i početak karijere u  vodećim tvrtkama, najpoznatijim svjetskim lancima hotela, različitim turističkim kompanijama, strukovnim udrugama te brojnim drugim organizacijama. Upravo je snažna povezanost s gospodarskim sektorom omogućila da svaki peti Bernaysov student dobije trajni poslovni angažman već za vrijeme studija.

07.06.2017. Bernays, foto sasa cetkovic

Organizacijom međunarodne znanstvene konferencije Communication Management Forum i izdavanjem vlastitog međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review, Bernays je postao jedno od rijetkih privatnih visokih učilišta u Hrvatskoj koje, osim u obrazovanje te profesionalni razvoj studenata i nastavnika, neprekidno ulaže i u znanost. U samo  četiri godine Bernays je postao akademsko središte hrvatske komunikacijske industrije, a jedinstven model obrazovanja i izravna suradnja s tržištem, imaju ujedno i izravan utjecaj i na sektor u kojem djeluje.

O procesu

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

‘Edward Bernays’ Visoka škola za komunikacijski i turistički menadžment je tako izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *