Nakon preuzimanja licence za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji organizirano je glasanje Stručnog vijeća Superbrands za 2015. godinu. Vijeće se sastoji od 34 člana, predstavnika struke iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću.

Iako svake godine mnogi brendovi predano rade na svojem pozicioniranju na tržištu, samo je neke od njih struka ocijenila visokom ocijenom, a Superbrands ih nagrađuje počasnom titulom. Jedan od tih brendova je i

Edward Bernays,
Prva visoka škola za komunikacijski menadžment

stoga mu ovom prilikom još jednom čestitamo!

Brendovi su ocjenjivani prema četiri najvažnije karakteristike: pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak, te se nakon ocjenjivanja svih članova stručnog vijeća formirala ukupna ocjena za svaki brend.

Bernays-ponosno-nosi

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *