ORYX Rent a car ponsno nosi Superbrands Exclusive znak!

Oryx-za-web

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako ORYX rent a car izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands Exclusive oznaku 2016/17.

 

RAC copy web

ORYXU ovom prilikom još jednom čestitamo!

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

ORYX Rent a car ponosni nositelj Superbrands Exclusive Hrvatska 2016 priznanja

 

Težeći sve većem standardu, ORYX Rent a car, iz godine u godinu trudi se da uz vozilo svakom svom korisniku omogući potpuno iskustvo najma vozila, nudeći vrhunsku i pouzdanu uslugu najma vozila, a sva dobivena priznanja godinama idu tome u prilog.

Uz opremu, uređenje, kvalitetu te visoke sigurnosne i servisne standarde vozila, ponuda ORYX Rent a car-a uključuje i usluge vraćanja vozila u drugom gradu, dostave i preuzimanje vozila na područje cijele Hrvatske, a za posebne prilike i bezbrižnu vožnju u ORYX Rent a car-u može se unajmiti bilo koje od vozila u ponudi uz uslugu vožnje s vozačem. Bez obzira na prigodu, za svoje klijente ORYX Rent a car pobrinuo se osigurati sigurnost, udobnost i bezbrižnost vožnje, čime je iskustvo vožnje podignuto na još jedan viši nivo!

Ove godine uz ostala priznanja, Rentalcars, najveći svjetski online rent a car sustav, odao je priznanje trima poslovnica ORYX Rent a car-a: Zračna luka Dubrovnik, Zračna luka Split
i Zračna luka Zadar, prestižno priznanje u Hrvatskoj za 2015. godinu što znači da su korisnici Rentalcars-a na ove tri zračne luke, od svih pružatelja usluga najma vozila, upravo ORYX Rent a car ocijenile kao onoga s najvišom razinom kvalitete usluge.

Svi segmenti ponude stvoreni su kako bi korisnicima u najvećoj mjeri olakšali svakidašnjicu i iskustvo putovanja obojili tonovima slobode, zabave i opuštenosti.

 

Comments

Komentari

Leave A Comment