Massimo Savić renomirani je hrvatski glazbenik s tridesetpetogodišnjom uspješnom karijerom. Iza njega je 19 izdanih albuma, kao i desetak glazbenih nagrada Porin. Njegov najnoviji album Sada osvojio je rekordnih šest nominacija za Porin, naklonost kako kritičara, ali i publike – što dokazuje činjenica da singlovi s tog albuma ne silaze s vrhova top ljestvica.

S vjernom publikom izgradio je čvrst odnos zahvaljujući, između ostalog, i svojim nezaboravnim nastupima uživo. Stoga ne čudi kako je upravo Massimo među prvim privatnim osobama s pravom nošenja Superbrands titule.

Iznimno sam ponosan na ovo priznanje. Biti prepoznat kao Superbrend ima jedno dublje značenje za mene i moju ekipu. To znači da je sav trud i zajednički rad te promišljanje o našim ciljevima pronašao put do publike i do cijenjenog odbora koji bira Superbrandove.
Zahvaljujem vam na divnom priznanju i mogu samo reći da iz iskustva znam da je puno lakše doći do nekih visina, nego se na njima održati, pa je jedino što mogu obećati da ćemo i dalje ustrajati na umjetnosti, kvaliteti i istinskoj emociji i prenositi je našoj publici”, rekao je Massimo.
O procesu

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2019/2020., formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih razlikuju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Massimo je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2019/20.