Blog

20
Oct

Antena Zagreb ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Radio Antena Zagreb je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Antena Zagreb prva je formatirana radijska postaja u Hrvatskoj. Od samih početaka drži visoke standarde radijske produkcije, sadržaja i relevantnosti programa te glazbenog odabira, po uzoru na moderne europske radijske postaje.

Na frekvencijama 89,7 i 99,2 MHz – uz najbolji glazbeni mix, informativni program i servisne informacije – slušatelji se mogu družiti s našim, već jako dobro poznatim voditeljima –  Barbarom Kolar, Tamarom Loos, Sašom Bunetom, Sašom Lozarom, Zlatom Mück Sušec i Lorenom Nosić.

Naravno, ništa ne bi funkcioniralo bez puno dobre zabave i smijeha. Vjerojatno ne postoji osoba u Zagrebu (a i šire) koja ne zna za Bullhit Antene Zagreb iz radionice Luke Bulića koji svakog tjedna uveseljava slušatelje, a i svoje kolege.

S obzirom na to da ne vjerujemo da prave zvijezde moraju biti više od metra, odlučili smo svakog tjedna potražiti odgovore na velika pitanja u malim pametnim glavama naših vrtićkih prijatelja. Tako su nas je već šesta generacija predškolaca u posebnom featureu „Što veliki misle mali govore“ naučila da je slova izmislio Nikola Tesla, himna postoji kako bi se znalo da počinje nogomet i da su zagrebački kvartovi Dubrava, Siget i Srbija.

U proteklih  devet godina, Antena Zagreb je postala nezaobilazan i ritualan dio svakodnevice svojih slušatelja, poput jutarnje kave, i ponosni smo što iz godine u godinu s njima gradimo odnos i  kroz društveno odgovorne projekte.  Zajedničke akcije poput „Za ljepši grad“, „Glazbom reci stop maltretiranju“, „AntenaPlugged koncerti“ i mnoge druge pokazuju kako nismo samo radio i slušatelji – već da možemo biti kolege i prijatelji.

Za svoj rad Antena Zagreb primila je brojne nagrade:

uz titulu Superbranda, 2010. s kampanjom „Ljubavnica“ osvojila je srebro na Effie-ju, za najučinkovitiju oglasnu kampanju;

2011. godine dobitnik je prestižne nagrade Quality Medal za najkvalitetniji radijski program;

2015. godine Barbara Kolar osvaja Večernjakovu ružu za najbolju radijsku voditeljicu te biva proglašena najboljom radijskom novinarkom na Weekend Media Festivalu.

Antena Zagreb unijela je novitete i u svijet radijskog oglašavanja jer su klijenti, uz standardne reklamne spotove, dobili mogućnost sponzoriranja kompletnog showa, sales promocija i velikih kampanja.

Svakom (pa i najmanjem) klijentu pristupamo jednako ozbiljno i individualno te im kroz razne modele suradnje pomažemo da na što precizniji i uspješniji način dopru do svoje ciljane publike.

Svaki dan u proteklih devet godina pomogao nam je naučiti kako je radio puno više od mikrofona, žica i pjesama. Kako su se mijenjale potrebe naših slušatelja, mijenjali smo se i mi. Odrastali smo zajedno, pričali o bezbroj tema i poslušali još više pjesama. Mijenjat ćemo se zajedno i dalje, ali bit ćemo tu jedni uz druge.

Za nas, radio je način da budemo dio života naših slušatelja i da dopustimo njima da uđu u naše.

To je golema odgovornost i ponosni smo zato što nam vjerujete.

20
Oct

Lider ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Lider je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Poslovni tjednik Lider namijenjen je menadžerima i poduzetnicima iz malih, srednjih i velikih tvrtki, ali jednako tako i svim tzv. decision makerima, osobama zaposlenim u državnoj upravi, vladinim agencijama i institucijama, odnosno u najširem smislu riječi svim poslovnim ljudima i onima koji se žele baviti biznisom. Izlazi od 7. listopada 2005., četvrtkom je na prodajnim mjestima u Zagrebu, a petkom u cijeloj Hrvatskoj. Ove godine Lider slavi 12 godina neprekidnog izlaženja, te je trenutno jedini poslovna novina u Hrvatskoj s tjednim ritmom izlaženja. Godišnje se u organizaciji Lidera održi preko 30 poslovnih skupova, od kojih su najveći Dan velikih planova, Žene u biznisu i 48 sati – susret gradonačelnika i poduzetnika. Lider je pokrenuo i tri kluba; Studentski Lider Klub, Klub izvoznika i Klub obiteljskih tvrtki.

20
Oct

Narodni radio ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Narodni radio je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Narodni je već 20 godina najslušaniji radio u Hrvatskoj. Svira samo ‘najbolju domaću glazbu’ koju biraju isključivo njegovi slušatelji pa Narodni ima slogan ‘radio koji te sluša’.

Najbolja domaća glazba

Narodni je „dom“ najbolje domaće glazbe, najboljih domaćih izvođača i hitova. Svira glazbu različitih stilova i perioda, uz dominirajući pop/rock. Neki od ključnih izvođača Narodnog su Oliver, Gibonni, Massimo, Tony Cetinski, Nina Badrić, Parni valjak, Petar Grašo, Tomislav Bralić & klapa Intrade, Neno Belan i mnogi drugi. Glazba je njihova strast, a slušatelji su njihovi prijatelji s kojima dijele tu strast.

Voditelji – prijatelji

Narodni svakodnevno u eteru i izvan njega razvija prijateljski odnos sa slušateljima. S njima se ispred i iza mikrofona druže dobro poznati voditelji: Doris Pinčić Rogoznica, Hrvoje Kečkeš, Tatjana Jurić, Nives Čanović, Marko Bratoš, Tomislav Cvetković, Gina Victoria Damjanović, Duje Miliša i Ivana Plechinger.

Radio koji te sluša

Narodni je u 2017. dobio novi vizualni identitet i novu inovativnu mobilnu aplikaciju. Koncept ‘Narodni – radio koji te sluša’ osmislila je jedna od najnagrađivanijih hrvatskih reklamnih agencija Bruketa&Žinić OM, a temelji se na povezivanju trenutnog raspoloženja slušatelja s vizualnim identitetom radija i glazbom koja se pušta. Slušatelji tako uz pomoć mobilne aplikacije Narodnog i na web stranici narodni.hr imaju priliku utjecati na promjenu glazbe, ali i logotipa radija.

Promjenjivi logotip radija manifestira se u pet različitih boja koje su povezane s pet različitih raspoloženja. Slušatelj Narodnog može slušati i posebne ‘mood’ kanale ovisno o trenutačnom raspoloženju.

  • Ne pitaj, samo sviraj
  • Totalno opušteno
  • Ljubav je u zraku
  • Ma samo veselo
  • Aaaaaaaaaa!

Na aplikaciji Narodnog i na narodni.hr slušatelji mogu pratiti i kartu Hrvatske koja u realnom vremenu prikazuje kakvog su raspoloženja slušatelji u različitim dijelovima zemlje.

Narodna TV

Narodna TV poseban  je i specijalizirani  tv kanal koji emitira isključivo domaće izvođače. Zahvaljujući  glazbenom konceptu u kojem se naslanja i na glazbeno-programsku koncepciju Narodnog radija, postala je u ovih desetak godina emitiranja prepoznatljiv brand.

Dan najbolje domaće glazbe

Narodni je proglasio zadnju srijedu u siječnju svake godine kao ‘Dan najbolje domaće glazbe’. Na taj dan se proglašava najbolja pjesma iz prethodne godine, a o finalistima i konačnom pobjedniku odlučuju isključivo slušatelji koji imaju priliku ocijeniti svaku od pjesama putem posebne online aplikacije.

U konkurenciji od trideset najslušanijih pjesama 2016. godine, prvu pobjedu odnijela je Nina Badrić s pjesmom ‘Dani i godine’. Njoj i ostalim finalistima uručena je i statua ‘Bilo naroda’.

Koncert u tvom domu

‘Koncert u tvom domu’ je velika promocija Narodnog u kojoj slušatelji mogu osvojiti koncert najvećih hrvatskih glazbenih zvijezdi u svom vlastitom dnevnom boravku. Riječ je kreiranju doživljaja koji se pamti cijeli život i o iskustvu koje se teško može kupiti. Slušatelji Narodnog već su imali priliku osvojiti privatne koncerte Severine i Petra Graše.

Narodni Living Room Acoustic

Najnoviji projekt Narodnog je live svirka poznatih glazbenika u dnevnom boravku radija – Narodni Living Room Acoustic. Glazbenici sviraju i pjevaju uživo akustične verzije svojih pjesama i obrade pjesama najbolje domaće glazbe.

Najmoderniji prostori

Narodni je sredinom 2016. godine dobio novouređene studijske prostore koji su po tehnološkim standardima i vrhunskoj digitalnoj tehnologiji najbolji i najmoderniji u ovom dijelu Europe.

 

26
Sep

11. BROJ BREND KULTURE

Znanje s kojim raspolažemo stječemo godinama. Što smo više iskusni, više bismo trebali znati, a i dati. Znanje je tu da se dijeli, kako bi svijet – čitaj struku, ostavili boljom. Brend kultura u ovom broju govori o kompetencijama, istražujemo što to pokreće i što nas nosi tijekom samog poslovanja, mijenjaju li se standardi s našim godinama poslovnog razvoja? Trendovi se mijenjaju, to je sigurno, no neki hrabro gaze i grade svoj posao na “starim” alatima. Što je to što je okosnica svakog biznisa, pričamo i u ovom broju Brend kulture; počevši od ideje, rodio se WMF; Pupitres – boutique vinske kulture je konačno otvorio svoja vrata; pokreću se neki novi trendovi u brendiranju – svrha je ono što se traži, a o tome govore i u Valiconu kad pričaju o BRAND.ICON-u. Još ima mjesta za ručni rad u stvaranju imidža. Zrinka i Denis to dobro znaju. Da ne duljim, vrijeme je za novu Brend kulturu. Čitamo se, to je najvažnije.

15
Sep

Polleo Sport ponosno nosi Superbrands znak!

 

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Polleo Sport je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Polleo Sport, kao specijalizirani lanac trgovina sportske i zdrave prehrane, nastavlja širiti svoj jedinstveni koncept po domaćem, ali i stranim tržištima. Ideja o okupljanju najboljih brendova iz svijeta sportske prehrane te iz svijeta fitness odjeće i obuće specijalizirane za trening na jednom mjestu, rezultirala je otvorenjem trinaeste Polleo Sport poslovnice, 15. srpnja 2017. u Tower Centru u Rijeci.

Uz brojne poznate brendove poput Optimum Nutritiona, Scitec Nutritiona, Garmina, QNT-a, Polara, Myproteina, Under Armoura i Zoe Leggings-a, Polleo Sport je uvrstio i magnate poput Samsunga, Suunta, Nikea i Reeboka.

Kvaliteta Polleo Sporta oduvijek je ležala na educiranim stručnjacima koji svakome kupcu prilikom posjeta osiguravaju vrijednost više svojim pristupom i savjetima kako da žive aktivnije i kvalitetnije. Glavni ciljevi Polleo Sporta i dalje ostaju promicanje zdravog načina života te educiranje kupaca o pravilnoj prehrani i važnosti sportskog življenja.

Misija ovog lidera je brisati vlastite granice i biti jednistven u onome što radi. Projekti poput velikih kampanja za Samsung, Blitz Cinestar i Optimum Nutrition te širenje na nova tržišta potvrđuju kako je povjerenje ovog brenda itekako zasluženo.

23
Aug

Cinestar ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Cinestar je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Tvrtka Blitz-CineStar najveći je i najuspješniji kinoprikazivač u ovom dijelu Europe, s 13 CineStar multipleksa u Hrvatskoj i 19 u regiji. Iza uspješnosti Blitz-CineStara stoji kontinuirano ulaganje u razvoj kvalitete usluge i kino iskustva, pa se tako CineStar svrstava među najbolja svjetska kina i po kriterijima opremljenosti dvorana najsuvremenijim tehnologijama u skladu s posljednjim svjetskim trendovima i standardima. CineStar je prvi u regiji u svoja kina uveo digitalnu 3D tehnologiju, Auro 11.1 3D zvuk, 4K tehnologiju te najsuperiornije kino-formate IMAX, 4DX i Gold Class, čime se također potvrđuje status lidera na tržištu kinoprikazivanja u ovom dijelu Europe. Tvrtka Blitz-CineStar ističe se i autorskim konceptom kina poznatog pod brendom Kaptol Boutique Cinema. Pet posebno dizajniranih dvorana ovog multipleksa u potpunosti je opremljeno najsuvremenijom tehnologijom i Barco laserskim projektorima, što ga čini prvim takvim kinom u regiji. Kaptol Boutique Cinema prepoznatljiv je i po baru jedinstvenog dizajna i impresivnih proporcija kojeg odlikuje polivalentnost prostora, zbog čega je prikladan za održavanje različitih događanja.

18
Aug

Plodine ponosno nose Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Plodine su tako izabrane za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Tvrtka Plodine d.d., jedan je od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, sa čak 80 prodajnih mjesta diljem zemlje. U većim gradovima svih županija, osim Dubrovačko-neretvanske, nalazi se barem jedan supermarket Plodine.

Tvrtka Plodine d.d. osnovana je 1993. godine, a značajnija ekspanzija krenula je od 2002. godine.

Nastavkom ekspanzije, cilj je proširenje poslovanja, ali uvijek imajući fokus na kupcu i kvaliteti usluge.

Svojim načinom raspodjele odjela i asortimana, naši supermarketi potrošačima pružaju funkcionalnu i ugodnu kupovinu, uz primjenu najmodernijih standarda u trgovini.

Kada govorimo o prodajnom asortimanu, prehrambeni proizvodi čine 65% ponude, a posebno mjesto među njima zauzimaju takozvani svježi odjeli: odjel zelene tržnice koji nudi velik izbor različitog sezonskog voća i povrća, odjel mesa te odjel pekare.

Svježi odjeli se svakodnevno opskrbljuju svježim artiklima provjerenog porijekla i ispitane kvalitete.

Kako bi kupci zaista mogli pronaći sve na jednom mjestu te tako uštedjeli vrijeme i novac,  35% asortimana čine proizvodi neprehrane i tu se može naći sve ono što treba jednom kućanstvu: od sitnih kućanskih potrepština, preko kvalitetnog tekstila do električnih uređaja i alata, bogat izbor igračaka i sve što treba za najmlađe.

Robnu marku Plodine čini preko 700  kvalitetnih proizvoda , čime se nudi vrhunska kvaliteta po najpovoljnijim cijenama.

Upravo sve navedeno Plodine čini jedinstvenim trgovačkim lancem u Hrvatskoj koji uspješno prati trendove i nastoji zadovoljiti potrošače sadašnjosti, ali i budućnosti.

 

Plodine, izvor: Plodine

18
Aug

Specijalna bolnica Sv. Katarina ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Specijalna bolnica Sv. Katarina je tako izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Specijalna bolnica za ortopediju, kirurgiju, internu medicinu, neurologiju i fizikalnu medicinu i rehabilitaciju Sv. Katarina u Zaboku europski je centar izvrsnosti s najmodernijom dijagnostičkom, terapeutskom i rehabilitacijskom infrastrukturom. Bolnica je članica prestižne obitelji The Leading Hospitals of The World,  nastavna je baza Sveučilišta u Splitu, Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Rijeci i u njoj se educiraju studenti medicinskih fakulteta kao i sveučilišnih studija sestrinstva iz Hrvatske i inozemstva.

Uz iznimno iskusan i međunarodno educirani medicinski kadar, u bolnici se primjenjuju najnovije tehnologije i postupci liječenja u suradnji s vodećim europskim i američkim ustanovama i stručnjacima, što je jamstvo izvrsnosti rada bolnice sukladno najvišim svjetskim standardima dobre medicinske prakse. Sveta Katarina je jednina bolnica u ovom djelu Europe koja na jednom mjestu, multidisciplinarnim pristupom, koristeći najsuvremeniju opremu i najnovije postupke liječenja, omogućuju vrhunsku dijagnostiku, najbolji terapijsko-operacijski postupak i individualno pripremljenu rehabilitaciju. Nedvojbeno je da je to garancija za najbrži i najbezbolniji povratak u normalan život uz kvalitetno rješenje zdravstvenog problema.

Specijalna bolnica Sv. Katarina je  članica je “The Leading Hospitals of the World” čime se uključila u popis rijetkih europskih zdravstvenih institucija kojoj je dodijeljena ova prestižna certifikacija. Certifikat se dodijeljuje bolnicama za njihovu izvrsnost u raznim područjima rada prvenstveno kvaliteti pružanja usluga, stručnost kadra i dr.

U lipnju 2015. godine International Certification Association (ICERTIAS) Specijalnu bolnicu Sv. Katarina, proglasio je «Najboljom privatnom bolnicom u Republici Hrvatskoj».

Specijalna bolnica Sv. Katarina u kategoriji medicina ostvarila je 2016/2017 god. status “Superbrands», te je isti status ostvarila u razdoblju 2017/2018.

Specijalnoj bolnici Sv. Katarina  u travnju 2017. godine na svečanoj dodjeli u Londonu uručene su prestižne nagrade ‘’Best Regional Hospital Award” kao priznanje za izvrsnost prepoznatu na europskoj razini u kvaliteti pružanja usluga te nagrada “Manager of the year”  za upravljanje našoj članici uprave gđi. Jadranki Primorac. Nagradu je dodjelio European Business Assembly, Oxford, UK.

Specijalna bolnica Sv. Katarina je u travnju 2017. tijekom održavanja “IMTJ Medical Travel Summit-a” u Opatiji, International Medical Travel Journal (IMTJ) , vodeći online časopis za medicinski turizam dodjelio je nagradu za izvrsnost i inovacije u medicinskom turizmu. Bolnica Sv. Katarina je proglašena “Najboljom međunarodnom specijalnom bolnicom godine”, a sve sukladno ocjenama međunarodnih nezavisnih eksperata za medicinska putovanja i medicinski turizam.

U svibnju 2017. godine, Specijalna bolnica Sv. Katarina izabrana je među 10 najboljih europskih tvrtki u kategoriji ‘The Award for Customer Focus’ u European Bussines Award natjecanju, zahvaljujući svojim poslovnim uspjesima, a na osnovu izvrsnosti, inovacija i etičnosti u poslovanju. Specijalna bolnica Sv. Katarina ovime je izabrana između 34,000 poslovnih subjekata koliko ih je bilo uključeno u ovo prestižno natjecanje. Također, Specijalna bolnica Sv. Katarina je osvojila i status nacionalnog šampiona «National Champion for Republic of Croatia».

Specijalna bolnica Sv. Katarina, izvor: Specijalna bolnica Sv. Katarina

18
Aug

Rowenta ponosno nosi Supebrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Rowenta je tako izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Od 1909. godine, njemački brand Rowenta  osvaja i najzahtjevnije potrošače s visokokvalitetnim proizvodima koji jamče savršene rezultate a svojim dizajnom odgovaraju i najmodernijem domu te se savršeno uklapaju u svaki prostor.
Da bi život bio lakši, Rowenta ulaže u inovacije i kombinira tehnološku izvedbu, profinjeni dizajn uz ugodnu i nadasve praktičnu uporabu. Prvo glačalo izašlo je iz Rowenta tvornice inovacija davne 1949. a ususivač, bez kojeg danas ne možemo zamisliti svakodnevni život 1974.godine. Od tada do danas Rowenta slijedi želje potrošača i zadovoljava njihove potrebe u svim aspektima i kategorija proizvoda od usisivača i glačala do uređaja za osobnu njegu (sušila za kosu, uvijača za kosu, rotirajućih četki, šišača i depilatora) te uređaja za ugodan dom poput ventilatora.

 

27
Jun

Trendovi brendiranja u turizmu

 Trendovi se mijenjaju

Nova Brend kulltura je vani. Čitaj na ISSUU. 🙂 Dijelimo uvodnik, a dolje je ostatak.

Stvaranje brenda u turizmu tema je za koju naša agencija uvijek gori. Osmislili smo i organizirali više sezona web serijala Discover Croatia (TouristarTV), a s njime su se otvorile ideje o stvaranju jedinstvene strategije za brendiranje države koju smo iznijeli u videu “Your life is full of Croatia”. Ako ga do sad niste pogledali pronaći ćete ga na našem YouTube kanalu. Tada smo kritizirali slogan za koji je HTZ nedavno priznao da nije polučio neuspjeh. Zašto? Jer u njemu nema nacionalnog identiteta, a za stvaranje prepoznatljivosti države – on mora biti prisutan jer ga turisti mogu osjetiti.

Trendovi u turizmu se mijenjaju, kao i u brendiranju. Kupac će uvijek tražiti više i to više mora dirnuti emocije. Ako ih nema, promašili ste priču. No, iskusni stručnjaci znat će i od sitnice stvoriti važnu stvar, a od trenutka stvoriti priliku. I o tim trenucima i prilikama te njihovom brendovima mi smo opet pisali u Brend kulturi. Pretpostavljam da će i ovaj broj razbuditi emocije u vama, potaknuti vas na promišljanje, mijenjanje smjera ili potpuni zaokret – jer zato postojimo.