Blog

7
Apr

Dodjeljena Superbrands priznanja najboljim brendovima

Superbrands Hrvatska je sinoć, 06.04.2017. predstavio šesto izdanje Superbrands knjige i dodijelio priznanja Superbrands Hrvatska 2016/17. najboljim brendovima.

Na jučerašnjem događanju dodjele priznanja Superbrands Hrvatska svoju statuu preuzelo je tridesetak najboljih brendova u Hrvatskoj prema izboru članova Stručnog vijeća Superbrands 2016/2017 i potrošača.  

Dinamična poslovna godina Superbrands tima rezultirala sto postotnim rastom zahvaljujući transparentnosti i uspješnom provođenju komunikacijske strategije za poslovnu godinu 2016/17. Kontinuirana komunikacija sa strukom, izlaženje tromjesečnog stručnog časopisa Brend kultura i mini konferencije povodom svakog predstavljanja broja te NEXT Balkans uveliko su pridonijele uspješnosti Superbrands projekta u Hrvatskoj.

Svoja su priznanja sinoć preuzeli vodeći brendovi u Hrvatskoj i time potvrdili važnost ulaganja u brend kao i prednosti koje u komunikaciji s tržištem nosi Superbrands znak. Svi brendovi i partneri projekta predstavljeni su u šestom izdanju Superbrands knjige:

 

Cinestar, City Center One, Crodux, Dalmare, Dietpharm, Edward Bernays, Experta, Galeb, Grad Lošinj, Index.hr, Interspar, Končar, Lado, Lider, Links, Mlinar, Oryx Rent a car, Plodine, Polleo sport, Poslovni savjetnik, Pula Film Festival, Renesansni festival Koprivnica, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, UNIQA osiguranje, Večernji list, Žena.hr, kao i partneri projekta: Balon centar, Copy Electronic, Grafokor, Ivić catering, Fotkaona, Print studio, Simtam i Studio Smijeha.

„Iza nas je još jedna godina ulaganja u Superbrands – neovisan autoritet za brending koji u Hrvatskoj djeluje cijelo desetljeće. Superbrands iz godine u godinu pokazuje potrošaču da svaki pojedini brend vrijedi više ukoliko nosi ovu prestižnu oznaku te da je priznati član prestižnog društva u koje mogu biti pozvani samo izabrani brendovi.” – istaknula je Lea Brezar, CEO Dhar medie i Superbrands Hrvatska i Slovenija.

 

”I ove godine odabrali smo 300 brendova u 25 kategorija koji zasluženo ulaze u sam vrh. 27 brendova odlučilo je svoju tržišnu komunikaciju dodatno oplemeniti znakom kvalitete na području brendiranja – znakom Superbrands 2016/2017. Vjerujemo da će ti brendovi ponosno nositi znak Superbrands i njime se dodatno istaknuti u obilju tržišne ponude jer znak Superbrands plijeni pažnju kupca upravo kao i kvaliteta, puzdanost, različitost i emotivni učinak koji iza njega stoje. Čestitam na dobroj odluci, odluci da se istaknete kao najbolji. ”– izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju.

 

„Moćan brend nije onaj koji ima samo dobre financijske rezultate, nego onaj koji ima visoku emocionalnu vrijednost kod potrošača. On postaje snažan, pozitivan brend, s dugoročnom lojalnošću prema potrošačima, visokoj kvaliteti i svjesnosti o imenu brenda. Tržištu su potrebni takvi jaki brendovi.” – izjavio izjavio je Zoran Sazdovski, direktor Superbrands Adriatica.

 

Event je održaan u ekskluzivnom šarmantnom prostoru PreZento, a vodila ga je Ljiljana Hranilović Meštrić.

11
Oct

Rowenta ponosno nosi Superbrands znak!

rowenta-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako Rowenta izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

 

rowenta_bloc_marque_fond_blanc

 

ovom prilikom još joj jednom čestitamo!

 

O brandu

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

Od 1909. godine, njemački brand Rowenta  osvaja i najzahtjevnije potrošače s visokokvalitetnim proizvodima koji jamče savršene rezultate.

Rowenta nudi široku paletu proizvoda koji kombiniraju tehnološku izvedbu, profinjeni dizajn i ugodnu uporabu. Od davne 1949. godine kada se Rowenta pojavila sa svojim prvim glačalom s termostatom i 1974. s prvim usisivačem,nastavlja oduševljavati svojim inovacijama prateći  trendove potreba u društvu.

Njezin zadatak je osigurati dobrobit svojih korisnika svaki dan, zahvaljujući inteligentnim rješenjima u kategoriijama usisavača, glačala, sušila za kosu, uvijača za kosu, šišača i depilatora.

 

 

13
Sep

CITY CENTER one ponosno nosi Superbrands znak!

City-Center-One-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako CITY CENTER one izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

 

citycenterone_logo_new-small

ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

City Center one

Već 10 godina City Center one shopping centri vodeća su destinacija za dobar shopping i ugodno druženje, a sam brand kao proizvod i pod vodstvom isključivo domaćeg managementa već četvrti put proglašen je Superbrandom. Uz ovu cijenjenu titulu, City Center one dobitnik je brojnih drugih priznanja koja su mu dodijelili kupci: za najbolji omjer cijene i kvalitete, za najkvalitetniji shopping centar općenito, za shopping centar s vrhunskom uslugom kojega bi preporučili svojoj obitelji i najboljim prijateljima te brojnih drugih.

Već 10 godina je prošlo od otvorenja City Centera one West u zapadnom dijelu Zagreba. Centar na zagrebačkom Jankomiru potpuno je promijenio navike kupovanja u Hrvatskoj. Karakterizira ga pažljivo odabrani miks brandova koji zadovoljavaju potrebe cijele obitelji, izvrsna i prometno odlično povezana lokacija u zapadnom dijelu Zagreba u neposrednoj blizini velikih stambenih naselja, više od 7 milijuna posjetitelja godišnje koji ostaju vjerni ovom Centru te izvrsni poslovni rezultati koji su iz godine u godinu u realnom porastu.

Krajem 2010. otvara se najveći trgovački i zabavni centar u Dalmaciji City Center one Split, koji se brzo razvio u vodeći regionalni shopping centar koji, uz cijelu Dalmaciju, ima mnoštvo posjetitelja i iz susjedne Bosne i Hercegovine te preko milijun turista tijekom godine. Njegove prednosti su prometno lako dostupna lokacija u istočnom dijelu Splita, jednostavna i prozračna arhitektura te odličan miks brandova koji zadovoljava potrebe svih posjetitelja kao i bogati zabavni dio uz Cineplexx kino, Karting arenu, Wettpunkt automat klub, playroom Zonu Zabave, Cageball i ostalo.

Trgovački centar City Center one Zagreb East, treći po redu u Hrvatskoj pod brandom City Center one, otvoren je u proljeće 2012. godine. Otvorenjem ovog Centra zagrebački Žitnjak dobio je novo lice, a cijeli istočni dio grada, okolna naselja i bliži gradovi novo odredište za shopping i zabavu. Lokacija je velika prednost i zbog činjenice da je City Center one East jedini veliki shopping centar u istočnom dijelu Zagreba kojemu gravitira više od 270.000 ljudi te stanovnici brojnih većih i manjih gradova i mjesta u okolici kao što su Dugo Selo, Ivanić grad, Bjelovar, Vrbovec, Sv. Ivan Zelina, Kutina, Varaždin i drugi.

City Center one trgovački centri pod svojim okriljem okupljaju najbolje modne kuće, drogerije i parfumerije, trgovine s opremom za dom, trgovine s elektroničkom opremom i bijelom tehnikom; mobilne operatere; trgovine dječjom odjećom i opremom te druge specijalizirane trgovine. Osim trgovina posjetiteljima su na raspolaganju brojni restorani i kafići te bogat zabavni dio, a za najmlađe su tu i besplatne dječje igraonice Kid’s Jungle.

Shopping, zabava, gastronomija, odmaranje, druženje – za svaku od navedenih aktivnosti idealna destinacija je City Center one.

8
Sep

LADO ponosno nosi Superbrands znak

Lado-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako LADO izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

LADO_Vektorski1

Stoga mu ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

O Ansamblu LADO

Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO, nacionalni je profesionalni folklorni ansambl. Već 67 godina, od svog osnutka 1949. godine, obavlja svoju zadaću istraživanja, prikupljanja, umjetničke obrade i scenskog prikazivanja najljepših primjera bogate hrvatske glazbene i plesne tradicije.

40 vrhunskih plesača koji su u isto vrijeme i izvanredni pjevaći, s lakoćom se transformiraju iz plesnog ansambla u reprezentativan folklorni zbor, a 14 odličnih glazbenika svira osamdesetak tradicijskih i klasičnih instrumenata.

Svaki koncert Ansambla je, uz pjesmu i ples, ujedno i svojevrsna revija originalnog hrvatskog tradicijskog ruha. Naime, Ansambl LADO posjeduje jedinstvenu, preko 1200 kompleta veliku, kolekciju izvornih narodnih nošnji iznimne vrijednosti i ljepote.

Uspješne inozemne i domaće nastupe Ansambla LADO pratile su i mnogobrojne nagrade i priznanja. Već 1954. godine LADO je osvojio prvu nagradu na Međunarodnom festivalu u Llangollenu u Velikoj Britaniji dok je u posljednjih petnaestak godina Ansambl je primio 24 Porina, među kojima i Porina za životno djelo, nagradu Orlando  za izniman umjetnički doseg u glazbenom djelu programa 54. Dubrovačkih ljetnih igara, dvije nagrade Ivan Lukačić na Varaždinskim baroknim večerima, a 2002. godine LADO je bio predstavnik Europe na šestom Svjetskom simpoziju zborske glazbe u Minneapolisu.

19
Aug

Renesansni festival Koprivnica ponosno nosi Superbrands znak

RF-Koprivnica

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako Renesansni festival Koprivnica izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

RF Koprivnica

Renesansnom festivalu Koprivnica
ovom prilikom još jednom čestitamo!

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

O festivalu
Koprivnički Renesansni festival stekao je status Superbrands u kategoriji događanja u Hrvatskoj, što je još jedno veliko priznanje ovoj manifestaciji. Uz Hrvatsku turističku zajednicu koja je dvije godine za redom Renesansni festival proglasila za top manifestaciju u zemlji, sada su i nezavisni stručnjaci i krajnji potrošači potvrdili njegovu iznimnu vrijednost. Renesansni festival stekao je pravo nošenja znaka Superbrands u 2016. i 2017. godini budući da su stručno vijeće i potrošači koji su sudjelovali u istraživanju tržišta dali visoke ocjene kvaliteti, različitosti, pouzdanosti i emotivnom učinku ove manifestacije.

“Službena potvrda da je Renesansni festival doista brand kojeg prepoznaju i struka i korisnici u cijeloj zemlji puno nam znači. Priznanje je to našim idejama, kreativnosti, upornom radu i organizacijskim sposobnostima koje su praktički iz ničega stvorili najveću povijesnu manifestaciju u regiji. Status Superbrandsa pomoći će nam i u privlačenju partnera te u prijavama za europske fondove.” – ističe direktor TZ grada Koprivnice Renato Labazan.

22
Jul

Plodine ponosno nose Superbrands znak!

Plodine-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa su tako PLODINE izabrane za Superbrands i nose pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

 

Plodine---2013-logo---crveni

 

Plodinama ovom prilikom još jednom čestitamo!

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

 O brendu Plodine

Prateći pozitivne trendove u maloprodaji, te osluškujući potrebe i zahtjeve domaćeg kupca, svakim danom nastojimo razvijati naše poslovanje kroz odgovoran pristup poslovanju. Još od osnivanja tvrtke Plodine d.d. vizija je uvijek bila jasna – držati korak sa modernim europskim standardima trgovine, a cilj je ostao isti – stvoriti i zadržati sretnog i zadovoljnog kupca.

Otvaranjem novih supermarketa koji uvijek udovoljavanju najvišim građevinskim i energetskim standardima, nastojimo se približiti kupcima u svim dijelovima Hrvatske. Smatramo svojom dužnošću svakom kupcu stvoriti uvjete za ugodnu kupovinu, te pritom pazimo da sve važne čimbenike objedinimo u jednu cjelinu jedinstvenog osjećaja kupovine.

Zaista širokim asortimanom prehrambenih proizvoda i robe široke potrošnje kupcu dajemo mogućnost da svoju kupovinu obavi na jednome mjestu, te tako uštedi i vrijeme i novac. Naše cijene su povoljne, u mnogim slučajevima i diskontne – jer znamo da osnovne prehrambene namirnice i kućne potrepštine moraju biti dostupne svima. Neprestano se razvijamo i educiramo, pazimo na ljudske resurse i brinemo o našim zaposlenicima – jer samo napredak znači sigurnu i bolju budućnost za svih.

 

15
Jul

ORYX Rent a car ponsno nosi Superbrands Exclusive znak!

Oryx-za-web

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako ORYX rent a car izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands Exclusive oznaku 2016/17.

 

RAC copy web

ORYXU ovom prilikom još jednom čestitamo!

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

ORYX Rent a car ponosni nositelj Superbrands Exclusive Hrvatska 2016 priznanja

 

Težeći sve većem standardu, ORYX Rent a car, iz godine u godinu trudi se da uz vozilo svakom svom korisniku omogući potpuno iskustvo najma vozila, nudeći vrhunsku i pouzdanu uslugu najma vozila, a sva dobivena priznanja godinama idu tome u prilog.

Uz opremu, uređenje, kvalitetu te visoke sigurnosne i servisne standarde vozila, ponuda ORYX Rent a car-a uključuje i usluge vraćanja vozila u drugom gradu, dostave i preuzimanje vozila na područje cijele Hrvatske, a za posebne prilike i bezbrižnu vožnju u ORYX Rent a car-u može se unajmiti bilo koje od vozila u ponudi uz uslugu vožnje s vozačem. Bez obzira na prigodu, za svoje klijente ORYX Rent a car pobrinuo se osigurati sigurnost, udobnost i bezbrižnost vožnje, čime je iskustvo vožnje podignuto na još jedan viši nivo!

Ove godine uz ostala priznanja, Rentalcars, najveći svjetski online rent a car sustav, odao je priznanje trima poslovnica ORYX Rent a car-a: Zračna luka Dubrovnik, Zračna luka Split
i Zračna luka Zadar, prestižno priznanje u Hrvatskoj za 2015. godinu što znači da su korisnici Rentalcars-a na ove tri zračne luke, od svih pružatelja usluga najma vozila, upravo ORYX Rent a car ocijenile kao onoga s najvišom razinom kvalitete usluge.

Svi segmenti ponude stvoreni su kako bi korisnicima u najvećoj mjeri olakšali svakidašnjicu i iskustvo putovanja obojili tonovima slobode, zabave i opuštenosti.

 

15
Jul

Specijalna bolnica Sv. Katarina ponosno nosi Superbrands znak!

Sv.Katarina-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako Specijalna bolnica Sv. Katarina izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands 2016/17.

 

Sv-Katarina_logo-skraceni-HR-Leading

Specijalnoj bolnici Sveta Katarina ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

O Specijalnoj bolnici Sv. Katarina

Specijalna bolnica za ortopediju, kirurgiju, internu medicinu, neurologiju i fizikalnu medicinu i rehabilitaciju Sveta Katarina u Zaboku europski je centar izvrsnosti s najmodernijom dijagnostičkom, terapeutskom i rehabilitacijskom infrastrukturom. Bolnica je članica prestižne obitelji The Leading Hospitals of The World,  nastavna je baza Sveučilišta u Splitu, Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Rijeci i u njoj se educiraju studenti medicinskih fakulteta kao i sveučilišnih studija sestrinstva iz Hrvatske i inozemstva.

13
Jul

Polleo sport ponosno nosi Superbrands znak!

Polleo-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako Polleo sport zabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands 2016/2017.

 

Polleo-logo-za-web

Polleo sportu ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

O Polleo Sportu

Ban centar eksterijer malaPolleo Sport je najveći specijalizirani lanac trgovina sportske i zdrave prehrane za sportaše, rekreativce te ljude koji brinu o vlastitom zdravlju. Kao regionalni lider u svojoj branši, Polleo Sport nudi svojim kupcima najveći asortiman proizvoda u jedanaest poslovnica u Hrvatskoj.

Kvaliteta Polleo Sporta leži u educiranim zaposlenicima (nutricionisti, osobni treneri, sportaši) koji svojim savjetima i preporukama pomažu kupcima da aktivnije žive, zdravije se hrane te brže, bolje i sigurnije dođu do željenih ciljeva.

Polleo Sport je dom mnogih ekskluzivnih brendova kao što su Under Armour, Atleticore, Naturya, Optimum Nutrion, Myprotein, Garmin, Everlast te mnogi drugi.

Misija i ciljeviDucan Polleo mala

Moto Polleo Sporta glasi “biti fit lavovski je posao”, a za cilj ima probuditi sportski duh koji poput lava spava u svakome od nas. Glavni ciljevi Polleo Sporta su promicanje zdravog i aktivnog načina života te edukacija kupaca o proizvodima suplementacije kako bi se razbili mitovi o tome da se radi o “nedopuštenim sredstvima”, već o proizvodima koji pomažu u maksimalizaciji truda kroz trening i prehranu.

 

17
Jun

CineStar ponosno nosi Superbrands znak

Ponosni Superbrand

CInestar-za-web

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako CineStar izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands 2016.

LOGO-ZVIJEZDA copy za web

CineStaru ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

O tvrtci Blitz-CineStar

Tvrtka Blitz-CineStar najveći je kinoprikazivač u regiji. Nastala je 2003. godine kao Joint Venture vodećeg hrvatskog filmskog distributera – tvrtke Blitz film i video distribucija koja je ekskluzivni zastupnik najvećih filmskih studija Warner Bros. Pictures International, Paramount Pictures International, DreamWorks Animation, Universal Pictures International i 20th Century Fox, te nezavisnih kompanija i distributera kao što su Icon Entertainment, Europa Corp, Lakeshore Entertainment, Morgan Creek International, Summit Entertainment, Pathe Distribution, Studio Canal /Canal-plus, Mister Smith Entertainment, Lionsgate i druge – i CineStara, najvećeg njemačkog kinoprikazivača s više od 100 multipleksa i 900 dvorana u Njemačkoj, Češkoj, Švicarskoj i drugim državama Europe.

LIDERI NA TRŽIŠTU – CINESTAR HRVATSKA
Sa željom da izjednače kvalitetu kinoponude u Hrvatskoj s kvalitetom drugih razvijenih europskih zemalja, tvrtka 2003. godine otvara prvi hrvatski multipleks: CineStar Zagreb (13 dvorana s 2940 sjedala), nakon čega slijedi i otvorenje drugih multipleksa: CineStar Arena IMAX (10 dvorana s 1668 sjedala), CineStar Novi Zagreb (9 dvorana s 1928 sjedala), CineStar Rijeka (8 dvorana s 1868 sjedala), CineStar Zadar (6 dvorana s 980 sjedala), CineStar Šibenik (5 dvorana s 592 sjedala), CineStar Split (5 dvorana, 686  sjedala) CineStar Osijek (9 dvorana, 1178 sjedala),CineStar Varaždin (6 dvorana, 769 sjedala), CineStar Dubrovnik (3 dvorane, 531 sjedala), CineStar Slavonski Brod (5 dvorana, 507 sjedala) i CineStar Vukovar (3 dvorana, 418 sjedala).

Naša misija je pružiti svakom posjetitelju najbolju vrijednost za novac kroz vrhunsku uslugu i zadovoljstvo te omogućiti uvijek najbolji i najveći izbor filmova, u tehnološki superiornim dvoranama te najudobnijim sjedalima, uvijek konstantnu kvalitetu kina s pet zvjezdica.
Vrijednosti na kojima temeljimo naš dugogodišnji uspjeh su kvaliteta, uslužnost, povjerenje, inovativnost i razumijevanje potreba naših posjetitelja. Obožavamo film…i baš zato smo kina s pet zvjezdica!