Blog

18
Aug

Plodine ponosno nose Superbrands znak!

Najbolji brendovi na hrvatskom tržištu i ove su godine dobili važnu stručnu ocjenu koja potvrđuje status najboljih. Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Plodine su tako izabrane za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Tvrtka Plodine d.d., jedan je od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, sa čak 80 prodajnih mjesta diljem zemlje. U većim gradovima svih županija, osim Dubrovačko-neretvanske, nalazi se barem jedan supermarket Plodine.

Tvrtka Plodine d.d. osnovana je 1993. godine, a značajnija ekspanzija krenula je od 2002. godine.

Nastavkom ekspanzije, cilj je proširenje poslovanja, ali uvijek imajući fokus na kupcu i kvaliteti usluge.

Svojim načinom raspodjele odjela i asortimana, naši supermarketi potrošačima pružaju funkcionalnu i ugodnu kupovinu, uz primjenu najmodernijih standarda u trgovini.

Kada govorimo o prodajnom asortimanu, prehrambeni proizvodi čine 65% ponude, a posebno mjesto među njima zauzimaju takozvani svježi odjeli: odjel zelene tržnice koji nudi velik izbor različitog sezonskog voća i povrća, odjel mesa te odjel pekare.

Svježi odjeli se svakodnevno opskrbljuju svježim artiklima provjerenog porijekla i ispitane kvalitete.

Kako bi kupci zaista mogli pronaći sve na jednom mjestu te tako uštedjeli vrijeme i novac,  35% asortimana čine proizvodi neprehrane i tu se može naći sve ono što treba jednom kućanstvu: od sitnih kućanskih potrepština, preko kvalitetnog tekstila do električnih uređaja i alata, bogat izbor igračaka i sve što treba za najmlađe.

Robnu marku Plodine čini preko 700  kvalitetnih proizvoda , čime se nudi vrhunska kvaliteta po najpovoljnijim cijenama.

Upravo sve navedeno Plodine čini jedinstvenim trgovačkim lancem u Hrvatskoj koji uspješno prati trendove i nastoji zadovoljiti potrošače sadašnjosti, ali i budućnosti.

 

Plodine, izvor: Plodine

18
Aug

Specijalna bolnica Sv. Katarina ponosno nosi Superbrands znak!

Najbolji brendovi na hrvatskom tržištu i ove su godine dobili važnu stručnu ocjenu koja potvrđuje status najboljih. Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Specijalna bolnica Sv. Katarina je tako izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Specijalna bolnica za ortopediju, kirurgiju, internu medicinu, neurologiju i fizikalnu medicinu i rehabilitaciju Sv. Katarina u Zaboku europski je centar izvrsnosti s najmodernijom dijagnostičkom, terapeutskom i rehabilitacijskom infrastrukturom. Bolnica je članica prestižne obitelji The Leading Hospitals of The World,  nastavna je baza Sveučilišta u Splitu, Sveučilišta u Osijeku i Sveučilišta u Rijeci i u njoj se educiraju studenti medicinskih fakulteta kao i sveučilišnih studija sestrinstva iz Hrvatske i inozemstva.

Uz iznimno iskusan i međunarodno educirani medicinski kadar, u bolnici se primjenjuju najnovije tehnologije i postupci liječenja u suradnji s vodećim europskim i američkim ustanovama i stručnjacima, što je jamstvo izvrsnosti rada bolnice sukladno najvišim svjetskim standardima dobre medicinske prakse. Sveta Katarina je jednina bolnica u ovom djelu Europe koja na jednom mjestu, multidisciplinarnim pristupom, koristeći najsuvremeniju opremu i najnovije postupke liječenja, omogućuju vrhunsku dijagnostiku, najbolji terapijsko-operacijski postupak i individualno pripremljenu rehabilitaciju. Nedvojbeno je da je to garancija za najbrži i najbezbolniji povratak u normalan život uz kvalitetno rješenje zdravstvenog problema.

Specijalna bolnica Sv. Katarina je  članica je “The Leading Hospitals of the World” čime se uključila u popis rijetkih europskih zdravstvenih institucija kojoj je dodijeljena ova prestižna certifikacija. Certifikat se dodijeljuje bolnicama za njihovu izvrsnost u raznim područjima rada prvenstveno kvaliteti pružanja usluga, stručnost kadra i dr.

U lipnju 2015. godine International Certification Association (ICERTIAS) Specijalnu bolnicu Sv. Katarina, proglasio je «Najboljom privatnom bolnicom u Republici Hrvatskoj».

Specijalna bolnica Sv. Katarina u kategoriji medicina ostvarila je 2016/2017 god. status “Superbrands», te je isti status ostvarila u razdoblju 2017/2018.

Specijalnoj bolnici Sv. Katarina  u travnju 2017. godine na svečanoj dodjeli u Londonu uručene su prestižne nagrade ‘’Best Regional Hospital Award” kao priznanje za izvrsnost prepoznatu na europskoj razini u kvaliteti pružanja usluga te nagrada “Manager of the year”  za upravljanje našoj članici uprave gđi. Jadranki Primorac. Nagradu je dodjelio European Business Assembly, Oxford, UK.

Specijalna bolnica Sv. Katarina je u travnju 2017. tijekom održavanja “IMTJ Medical Travel Summit-a” u Opatiji, International Medical Travel Journal (IMTJ) , vodeći online časopis za medicinski turizam dodjelio je nagradu za izvrsnost i inovacije u medicinskom turizmu. Bolnica Sv. Katarina je proglašena “Najboljom međunarodnom specijalnom bolnicom godine”, a sve sukladno ocjenama međunarodnih nezavisnih eksperata za medicinska putovanja i medicinski turizam.

U svibnju 2017. godine, Specijalna bolnica Sv. Katarina izabrana je među 10 najboljih europskih tvrtki u kategoriji ‘The Award for Customer Focus’ u European Bussines Award natjecanju, zahvaljujući svojim poslovnim uspjesima, a na osnovu izvrsnosti, inovacija i etičnosti u poslovanju. Specijalna bolnica Sv. Katarina ovime je izabrana između 34,000 poslovnih subjekata koliko ih je bilo uključeno u ovo prestižno natjecanje. Također, Specijalna bolnica Sv. Katarina je osvojila i status nacionalnog šampiona «National Champion for Republic of Croatia».

Specijalna bolnica Sv. Katarina, izvor: Specijalna bolnica Sv. Katarina

18
Aug

Rowenta ponosno nosi Supebrands znak!

Najbolji brendovi na hrvatskom tržištu i ove su godine dobili važnu stručnu ocjenu koja potvrđuje status najboljih. Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Rowenta je tako izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Od 1909. godine, njemački brand Rowenta  osvaja i najzahtjevnije potrošače s visokokvalitetnim proizvodima koji jamče savršene rezultate a svojim dizajnom odgovaraju i najmodernijem domu te se savršeno uklapaju u svaki prostor.
Da bi život bio lakši, Rowenta ulaže u inovacije i kombinira tehnološku izvedbu, profinjeni dizajn uz ugodnu i nadasve praktičnu uporabu. Prvo glačalo izašlo je iz Rowenta tvornice inovacija davne 1949. a ususivač, bez kojeg danas ne možemo zamisliti svakodnevni život 1974.godine. Od tada do danas Rowenta slijedi želje potrošača i zadovoljava njihove potrebe u svim aspektima i kategorija proizvoda od usisivača i glačala do uređaja za osobnu njegu (sušila za kosu, uvijača za kosu, rotirajućih četki, šišača i depilatora) te uređaja za ugodan dom poput ventilatora.

 

27
Jun

Trendovi brendiranja u turizmu

 Trendovi se mijenjaju

Nova Brend kulltura je vani. Čitaj na ISSUU. 🙂 Dijelimo uvodnik, a dolje je ostatak.

Stvaranje brenda u turizmu tema je za koju naša agencija uvijek gori. Osmislili smo i organizirali više sezona web serijala Discover Croatia (TouristarTV), a s njime su se otvorile ideje o stvaranju jedinstvene strategije za brendiranje države koju smo iznijeli u videu “Your life is full of Croatia”. Ako ga do sad niste pogledali pronaći ćete ga na našem YouTube kanalu. Tada smo kritizirali slogan za koji je HTZ nedavno priznao da nije polučio neuspjeh. Zašto? Jer u njemu nema nacionalnog identiteta, a za stvaranje prepoznatljivosti države – on mora biti prisutan jer ga turisti mogu osjetiti.

Trendovi u turizmu se mijenjaju, kao i u brendiranju. Kupac će uvijek tražiti više i to više mora dirnuti emocije. Ako ih nema, promašili ste priču. No, iskusni stručnjaci znat će i od sitnice stvoriti važnu stvar, a od trenutka stvoriti priliku. I o tim trenucima i prilikama te njihovom brendovima mi smo opet pisali u Brend kulturi. Pretpostavljam da će i ovaj broj razbuditi emocije u vama, potaknuti vas na promišljanje, mijenjanje smjera ili potpuni zaokret – jer zato postojimo.

 

3
May

BRENDOVI KOJI POVEZUJU

Tradicionalno predstavljanje novog
broja magazina BREND KULTURA bit će
05.05. 2017. u dvorani CineStar Arena,
s početkom u 9 sati
.

 

BREND KULTURA magazin, čiji je cilj promoviranje kulture brendiranja, svako izlaženje novog broja prati organizacijom mini konferencije na kojoj teme iz časopisa predstavljaju stručni predavači – ključni akteri uključeni u stvaranje priče o brendovima.

U novom broju koji nosi temu: ”Brendovi koji povezuju” govorimo o važnosti povezivanja struke, brenda i kupca, razlozima koji povezuju – ”pričama koje se nalaze iza brendova”, kampanjama koje nas oduševljavaju jer komuniciraju o pravim vrijednostima te najboljim brendovima u regiji.

 

Program konferencije:

”Igrači koji mijenjaju svijet”

  • 9:15 – 9:45 #likeagirl – Always, Ana Lakić, Always Associate Brand Manager
  • 9:45 – 10:05 #makelovenotwalls – Diesel, razgovor o kampanji s Nedom Nimac, voditeljicom marketinga Diesel Croatia
  • 10:05 – 10:15 #whataregirlsmadeof – Lea Brezar ”Brendovi koji mijenjaju svijet”

KUL Trend

  • 10: 15 -10:45 Croata – lokalna baština kao globalni brend, Lana Rogošić Blagojević, PR&Marketing menadžerica, CROATA

10:45 – 11:00  Coffee&croissant

”Brendovi koje regija najviše voli”

  • 11:00 – 11:30 TOP Brendovi u Hrvatskoj i regiji, Josip Tvrtković, MSc., CEO Croatia VALICON

Brend budućnost

  • 11:30 – 12:00 Ostati ili otići, Nikola Jelovečki, voditelj projekta i voditelj marketing tima, Studentski.hr

OKRUGLI STOL: ”Brendovi koji povezuju”

  • Sudionici rasprave bit će: Neda Nimac, voditeljica marketinga Diesel Croatia, Lana Rogošić Blagojević, PR&Marketing menadžerica, CROATA; Josip Tvrtković, MSc., CEO Croatia VALICON; Nikola Jelovečki, voditelj projekta i voditelj marketing tima, Studentski.hr

Panel raspravu moderirat će Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands.

Ulaz je slobodan uz obaveznu najavu na info@superbrands.hr.

7
Apr

Dodjeljena Superbrands priznanja najboljim brendovima

Superbrands Hrvatska je sinoć, 06.04.2017. predstavio šesto izdanje Superbrands knjige i dodijelio priznanja Superbrands Hrvatska 2016/17. najboljim brendovima.

Na jučerašnjem događanju dodjele priznanja Superbrands Hrvatska svoju statuu preuzelo je tridesetak najboljih brendova u Hrvatskoj prema izboru članova Stručnog vijeća Superbrands 2016/2017 i potrošača.  

Dinamična poslovna godina Superbrands tima rezultirala sto postotnim rastom zahvaljujući transparentnosti i uspješnom provođenju komunikacijske strategije za poslovnu godinu 2016/17. Kontinuirana komunikacija sa strukom, izlaženje tromjesečnog stručnog časopisa Brend kultura i mini konferencije povodom svakog predstavljanja broja te NEXT Balkans uveliko su pridonijele uspješnosti Superbrands projekta u Hrvatskoj.

Svoja su priznanja sinoć preuzeli vodeći brendovi u Hrvatskoj i time potvrdili važnost ulaganja u brend kao i prednosti koje u komunikaciji s tržištem nosi Superbrands znak. Svi brendovi i partneri projekta predstavljeni su u šestom izdanju Superbrands knjige:

 

Cinestar, City Center One, Crodux, Dalmare, Dietpharm, Edward Bernays, Experta, Galeb, Grad Lošinj, Index.hr, Interspar, Končar, Lado, Lider, Links, Mlinar, Oryx Rent a car, Plodine, Polleo sport, Poslovni savjetnik, Pula Film Festival, Renesansni festival Koprivnica, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, UNIQA osiguranje, Večernji list, Žena.hr, kao i partneri projekta: Balon centar, Copy Electronic, Grafokor, Ivić catering, Fotkaona, Print studio, Simtam i Studio Smijeha.

„Iza nas je još jedna godina ulaganja u Superbrands – neovisan autoritet za brending koji u Hrvatskoj djeluje cijelo desetljeće. Superbrands iz godine u godinu pokazuje potrošaču da svaki pojedini brend vrijedi više ukoliko nosi ovu prestižnu oznaku te da je priznati član prestižnog društva u koje mogu biti pozvani samo izabrani brendovi.” – istaknula je Lea Brezar, CEO Dhar medie i Superbrands Hrvatska i Slovenija.

 

”I ove godine odabrali smo 300 brendova u 25 kategorija koji zasluženo ulaze u sam vrh. 27 brendova odlučilo je svoju tržišnu komunikaciju dodatno oplemeniti znakom kvalitete na području brendiranja – znakom Superbrands 2016/2017. Vjerujemo da će ti brendovi ponosno nositi znak Superbrands i njime se dodatno istaknuti u obilju tržišne ponude jer znak Superbrands plijeni pažnju kupca upravo kao i kvaliteta, puzdanost, različitost i emotivni učinak koji iza njega stoje. Čestitam na dobroj odluci, odluci da se istaknete kao najbolji. ”– izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju.

 

„Moćan brend nije onaj koji ima samo dobre financijske rezultate, nego onaj koji ima visoku emocionalnu vrijednost kod potrošača. On postaje snažan, pozitivan brend, s dugoročnom lojalnošću prema potrošačima, visokoj kvaliteti i svjesnosti o imenu brenda. Tržištu su potrebni takvi jaki brendovi.” – izjavio izjavio je Zoran Sazdovski, direktor Superbrands Adriatica.

 

Event je održaan u ekskluzivnom šarmantnom prostoru PreZento, a vodila ga je Ljiljana Hranilović Meštrić.

11
Oct

Rowenta ponosno nosi Superbrands znak!

rowenta-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako Rowenta izabrana za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

 

rowenta_bloc_marque_fond_blanc

 

ovom prilikom još joj jednom čestitamo!

 

O brandu

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

Od 1909. godine, njemački brand Rowenta  osvaja i najzahtjevnije potrošače s visokokvalitetnim proizvodima koji jamče savršene rezultate.

Rowenta nudi široku paletu proizvoda koji kombiniraju tehnološku izvedbu, profinjeni dizajn i ugodnu uporabu. Od davne 1949. godine kada se Rowenta pojavila sa svojim prvim glačalom s termostatom i 1974. s prvim usisivačem,nastavlja oduševljavati svojim inovacijama prateći  trendove potreba u društvu.

Njezin zadatak je osigurati dobrobit svojih korisnika svaki dan, zahvaljujući inteligentnim rješenjima u kategoriijama usisavača, glačala, sušila za kosu, uvijača za kosu, šišača i depilatora.

 

 

13
Sep

CITY CENTER one ponosno nosi Superbrands znak!

City-Center-One-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako CITY CENTER one izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

 

citycenterone_logo_new-small

ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

City Center one

Već 10 godina City Center one shopping centri vodeća su destinacija za dobar shopping i ugodno druženje, a sam brand kao proizvod i pod vodstvom isključivo domaćeg managementa već četvrti put proglašen je Superbrandom. Uz ovu cijenjenu titulu, City Center one dobitnik je brojnih drugih priznanja koja su mu dodijelili kupci: za najbolji omjer cijene i kvalitete, za najkvalitetniji shopping centar općenito, za shopping centar s vrhunskom uslugom kojega bi preporučili svojoj obitelji i najboljim prijateljima te brojnih drugih.

Već 10 godina je prošlo od otvorenja City Centera one West u zapadnom dijelu Zagreba. Centar na zagrebačkom Jankomiru potpuno je promijenio navike kupovanja u Hrvatskoj. Karakterizira ga pažljivo odabrani miks brandova koji zadovoljavaju potrebe cijele obitelji, izvrsna i prometno odlično povezana lokacija u zapadnom dijelu Zagreba u neposrednoj blizini velikih stambenih naselja, više od 7 milijuna posjetitelja godišnje koji ostaju vjerni ovom Centru te izvrsni poslovni rezultati koji su iz godine u godinu u realnom porastu.

Krajem 2010. otvara se najveći trgovački i zabavni centar u Dalmaciji City Center one Split, koji se brzo razvio u vodeći regionalni shopping centar koji, uz cijelu Dalmaciju, ima mnoštvo posjetitelja i iz susjedne Bosne i Hercegovine te preko milijun turista tijekom godine. Njegove prednosti su prometno lako dostupna lokacija u istočnom dijelu Splita, jednostavna i prozračna arhitektura te odličan miks brandova koji zadovoljava potrebe svih posjetitelja kao i bogati zabavni dio uz Cineplexx kino, Karting arenu, Wettpunkt automat klub, playroom Zonu Zabave, Cageball i ostalo.

Trgovački centar City Center one Zagreb East, treći po redu u Hrvatskoj pod brandom City Center one, otvoren je u proljeće 2012. godine. Otvorenjem ovog Centra zagrebački Žitnjak dobio je novo lice, a cijeli istočni dio grada, okolna naselja i bliži gradovi novo odredište za shopping i zabavu. Lokacija je velika prednost i zbog činjenice da je City Center one East jedini veliki shopping centar u istočnom dijelu Zagreba kojemu gravitira više od 270.000 ljudi te stanovnici brojnih većih i manjih gradova i mjesta u okolici kao što su Dugo Selo, Ivanić grad, Bjelovar, Vrbovec, Sv. Ivan Zelina, Kutina, Varaždin i drugi.

City Center one trgovački centri pod svojim okriljem okupljaju najbolje modne kuće, drogerije i parfumerije, trgovine s opremom za dom, trgovine s elektroničkom opremom i bijelom tehnikom; mobilne operatere; trgovine dječjom odjećom i opremom te druge specijalizirane trgovine. Osim trgovina posjetiteljima su na raspolaganju brojni restorani i kafići te bogat zabavni dio, a za najmlađe su tu i besplatne dječje igraonice Kid’s Jungle.

Shopping, zabava, gastronomija, odmaranje, druženje – za svaku od navedenih aktivnosti idealna destinacija je City Center one.

8
Sep

LADO ponosno nosi Superbrands znak

Lado-za-web

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako LADO izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

LADO_Vektorski1

Stoga mu ovom prilikom još jednom čestitamo!

 

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

O Ansamblu LADO

Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO, nacionalni je profesionalni folklorni ansambl. Već 67 godina, od svog osnutka 1949. godine, obavlja svoju zadaću istraživanja, prikupljanja, umjetničke obrade i scenskog prikazivanja najljepših primjera bogate hrvatske glazbene i plesne tradicije.

40 vrhunskih plesača koji su u isto vrijeme i izvanredni pjevaći, s lakoćom se transformiraju iz plesnog ansambla u reprezentativan folklorni zbor, a 14 odličnih glazbenika svira osamdesetak tradicijskih i klasičnih instrumenata.

Svaki koncert Ansambla je, uz pjesmu i ples, ujedno i svojevrsna revija originalnog hrvatskog tradicijskog ruha. Naime, Ansambl LADO posjeduje jedinstvenu, preko 1200 kompleta veliku, kolekciju izvornih narodnih nošnji iznimne vrijednosti i ljepote.

Uspješne inozemne i domaće nastupe Ansambla LADO pratile su i mnogobrojne nagrade i priznanja. Već 1954. godine LADO je osvojio prvu nagradu na Međunarodnom festivalu u Llangollenu u Velikoj Britaniji dok je u posljednjih petnaestak godina Ansambl je primio 24 Porina, među kojima i Porina za životno djelo, nagradu Orlando  za izniman umjetnički doseg u glazbenom djelu programa 54. Dubrovačkih ljetnih igara, dvije nagrade Ivan Lukačić na Varaždinskim baroknim večerima, a 2002. godine LADO je bio predstavnik Europe na šestom Svjetskom simpoziju zborske glazbe u Minneapolisu.

19
Aug

Renesansni festival Koprivnica ponosno nosi Superbrands znak

RF-Koprivnica

 

Superbrands Hrvatska je završio s ovogodišnjim odabirom i ocjenjivanjem najboljih brendova na hrvatskom tržištu. Brendove smo i ove godine ocjenili neovisnim glasanjem Stručnog vijeća koji su time predstavili glas struke te istraživanjem tržišta čime smo dobili mišljenje krajnjeg potrošača pa je tako Renesansni festival Koprivnica izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku – Superbrands oznaku 2016/17.

RF Koprivnica

Renesansnom festivalu Koprivnica
ovom prilikom još jednom čestitamo!

I ove godine glavne ocjenjivane karakteristike brenda bile su: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak; glavni faktori koji diferenciraju brend i njegovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju.

 

O festivalu
Koprivnički Renesansni festival stekao je status Superbrands u kategoriji događanja u Hrvatskoj, što je još jedno veliko priznanje ovoj manifestaciji. Uz Hrvatsku turističku zajednicu koja je dvije godine za redom Renesansni festival proglasila za top manifestaciju u zemlji, sada su i nezavisni stručnjaci i krajnji potrošači potvrdili njegovu iznimnu vrijednost. Renesansni festival stekao je pravo nošenja znaka Superbrands u 2016. i 2017. godini budući da su stručno vijeće i potrošači koji su sudjelovali u istraživanju tržišta dali visoke ocjene kvaliteti, različitosti, pouzdanosti i emotivnom učinku ove manifestacije.

“Službena potvrda da je Renesansni festival doista brand kojeg prepoznaju i struka i korisnici u cijeloj zemlji puno nam znači. Priznanje je to našim idejama, kreativnosti, upornom radu i organizacijskim sposobnostima koje su praktički iz ničega stvorili najveću povijesnu manifestaciju u regiji. Status Superbrandsa pomoći će nam i u privlačenju partnera te u prijavama za europske fondove.” – ističe direktor TZ grada Koprivnice Renato Labazan.