Blog

8
Dec

Index.hr ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Index.hr je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Prema istraživanju Reutersa Index.hr je internet medij broj 1 u Hrvatskoj u 2017. godini.

Index je najutjecajniji neovisni medij u Hrvatskoj i najposjećeniji hrvatski news portal (neovisno istraživanje Alexa, istraživanje DotMetrics u kategoriji Pageviews). 

Od prvog dana pozicionirao se kao hrabri i odvažni medij za kojeg ne postoje politički ni ekonomski autoriteti, tabui ni svete krave. 

Pojas zanimanja Index.hr portala je širok – od priča malih ljudi, surove birokracije, nelogičnih zakona, pa do korupcije i bahatosti političke kaste koje dolaze iz svih političkih stranaka. Također, Index je kroz analize svojih kolumnista kreirao javno mijenje koje je u nemalo slučajeva rezultiralo smjenom odgovornih ljudi, promjenom zakona ili propisa i propitivanjem odgovornosti.

Angažiranim istraživačkim novinarstvom Index.hr doveo je do smjene 3 ministra umočena u afere – što je novinarski uspjeh kojim se ne može pohvaliti niti jedan drugi medij u Hrvatskoj.

U 2017. godini Index je plasirao Index.me – mobilnu aplikaciju prilagođenu Android i iOS uređajima koja u fokus stavlja najnovije vijesti.

 

4
Dec

Yammat FM ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Yammat FM je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Yammat je glazbeno, sadržajno i prezentacijski drugačiji.

Yammat respektira svoje slušatelje i klijente, čime svakim danom stječe naklonost sve većeg broja publike, koja nas svakodnevno sluša dulje i češće od uobičajenog tržišnog prosjeka što je najbolja  potvrda jedinstvene tržišne pozicije Yammata na medijskom nebu Zagreba i Hrvatske.

Na valovima Yammata surfaju Siniša Švec, Milan Peh, Daniel Bilić, Zdravko Mamić Maminho, Ivona Kovačević, Alen Balen, Dino Milić, Tomo Ricov, Sms Deutsch, Nick Colgan, Jogarde ali i Čedo Prodanović sa svojom Glazbenom kancelarijom.

Yammatov rast je trenutno vidljiv u digitalnoj domeni. Prema unique userima na shoutcast platformama, Yammat je pozicioniran u Top 3 radijska medija u Hrvatskoj.

Svoj program emitiraju iz hrvatske metropole, ali povremeno se otisnu i na tjedne avanture kroz koje emitiraju iz raznih europskih prijestolnica –  Berlina, Stockholma, Amsterdama te Kopenhagena, što je jedinstveni koncept u radijskom svijetu. Organizatori su Yammatova najznačajnijeg glazbeno – društvenog događaja koji svake godine u Zagreb dovodi svjetske zvijezde.

1
Dec

LADO ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO najpoznatiji je i jedini profesionalni folklorni ansambl u Hrvatskoj.

Vrhunski plesači su istodobno i izvanredni pjevači koji se s lakoćom transformiraju iz folklornog plesnog ansambla u reprezentativan folklorni zbor dok glazbenici sviraju nekoliko desetaka različitih tradicijskih glazbala.

Rad s najpoznatijim hrvatskim etnokoreolozima i koreografima, etnomuzikolozima, glazbenim aranžerima i folkloristima kao i skladateljima i dirigentima nadahnutim pučkim glazbenim stvaralaštvom rezultirao je impozantnim repertoarom s više od stotinu koreografija i stotinama vokalnih, instrumentalnih i vokalno-instrumentalnih brojeva u kojima se iznad svega poštuje izvorna, autentična narodna umjetnost.

Ansambl LADO također posjeduje jedinstvenu kolekciju izvornih narodnih nošnji iznimne vrijednosti i ljepote zbog čega je njegov svaki koncert ujedno i svojevrsna revija originalnog hrvatskog tradicijskog ruha.

Nagrade i priznanja koja je LADO osvojio prelaze granice domovine. Njegovu jedinstvenost je prepoznala i publika u brojnim svjetskim koncertnim dvoranama u kojima je LADO nastupao.

Foto: Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO

1
Dec

24 sata ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

24 sata je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

24sata medijski je brand br. 1 u Hrvatskoj, vodeći na tržištu u svim segmentima – print, web, društvene mreže, mobile i video. Digitalna mreža 24sata broji 10 različitih brandova: Express, JoomBoos, miss7, Autostart, Gastro, ZdravaKrava, Klokanica, Goal, BlogBuster te najveći među njima, 24sata. Mreža 24sata može se pohvaliti najvećom web publikom od preko 1,5 milijuna čitatelja mjesečno, čime doseže 2 od 3 internetska korisnika u Hrvatskoj te najvećom Facebook publikom među konkurentima – stranica 24sata broji više od 1,2 milijuna fanova.

U posljednje dvije godine 24sata pokreće video revoluciju na hrvatskom, ali i regionalnom tržištu te osvaja sve platforme. Svoju „digital first“ strategiju nadograđuje iz dana u dan, neprestano se prilagođava uvjetima na tržištu i kreira nove formate te potvrđuje lidersku poziciju u svim područjima, od tiska do digitala. 24sata svoj sadržaj kreira prema interesima čitatelja i korisnika portala, a snažan tim zaposlenika uspijeva zadovoljiti želje brojnih korisnika i klijenata.

02.08.2017., Zagreb – Video redakcija 24sata. DKS_56159896
Photo: Danijel Berkovic/PIXSELL

29
Nov

Oglasnik ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Oglasnik je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Tvrtka Oglasnik d.o.o. osnovana je 1989. godine u Zagrebu i bavi se novinsko-izdavačkom djelatnošću. Prvi broj tiskanog Oglasnika pojavio se na kioscima 11. veljače iste godine, te je brojao 24 stranice, imao tjednu periodiku i u to vrijeme bio je prva privatna novina – ne samo na našim prostorima nego i na području cijele istočne Europe.

Danas Oglasnik izlazi dva puta tjedno (utorkom i petkom), u prosjeku objavljuje oko 22.000 oglasa u svakom broju te se zahvaljujući stručnosti svojih djelatnika, kvalitetnim proizvodima i uslugama etablirao kao lider na tržištu oglašavanja u tiskanom izdanju.

Na internetskoj stranici Oglasnik.hr trenutno je više od 180.000 registriranih korisnika, više od 400.000 posjetitelja mjesečno, više od 4500 verificiranih prodavača i više od 390.000 pregledanih  stranica dnevno.

Razvojni planovi uključuju održavanje visokih kriterija u pogledu kvalitete Oglasnikovih izdanja kao vodećih tiskovina i internetskih izdanja u Hrvatskoj. Novi izazovi i planovi usmjereni su u informatičku opremljenost, korištenje najmodernijih tehnologija te ulaganje u kvalitetan i stručan kadar.

Osim tiskanih izdanja Plavog oglasnika i internet oglasnika www.oglasnik.hr – Oglasnik grupaciju čine i internetske stranice Posao.hr i Edukacija.hr koje svakodneno spajaju korisnike željne novih izazova i edukacije s odgovarajućim ustanovama.

Tim posao.hr-a više od 15 godina gradi jedan od vodećih  portala za zapošljavanje u Hrvatskoj. Više od  510.000 oglasa predano je na stranici www.posao.hr, koji svojom kvalitetom strukture i informacija nudi korisnicima nezaobilazno mjesto u traženju poslovnih savjeta, novosti i izazova za karijeru. Nacionalni projekti koji uključuju poslodavce, posloprimce te studente kao potencijal koji ulaze na tržište rada čine sadržaj koji pokazuje stručnost tima, te najbolju uslugu ponude i potražnje posla.

Ponosni smo na projekt Human Resources Summit koji je posao.hr,  proteklih  9 godina, organizirao u suradnji s HR centrom te Career Boot Camp koji je na interaktivan i zabavan način najmotiviranijim studentima pomogao naučiti kako biti konkurentni na tržištu rada.

Oglasnik grupacija, putem svojih tiskanih izdanja i internetskih stranica, osigurava najbrži i najlakši put do potencijalnih kupaca, a višegodišnje iskustvo u medijskom oglašavanju te zadovoljstvo partnera i vjernih korisnika jamstvo su kvalitete i pouzdanosti.

23
Nov

Grad Rovinj ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Grad Rovinj je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

O brendu

Rovinj smatraju jednim od najljepših gradova na hrvatskoj obali zbog njegovog specifičnog izgleda i predivne prirode kojom je okružen. 67 km duga obala, 2.289 ha zaštićene zelene površine, 14 otoka, otočića i hridi, jedinstvena starogradska jezgra čini ovaj grad jedinstvenim. Izrastao na svojoj tradiciji ribarskog gradića pod budnim okom svoje zaštitnice Sv. Eufemije sa jedinstvenom batanom i prepoznatljivim bitinadama, njegovu su ljepotu posebno cijenili umjetnici koji su na ovom mjestu slikali najljepše motive i izlagali ih na Grisiji – ulici umjetnika.

To je mjesto koje pruža nebrojene mogućnosti – šetnje prekrasnom prirodom, bezbroj rekreacijskih sportova, jedrenje, ronjenje, climbing, biciklizam, otkrivanje skrivenih ljepota, kulturnih starina, arheoloških nalazišta, povezano sa visokokvalitetnim uslugama njegovih hotela i turističkih resorta koji pružaju brojne mogućnosti za ugodan odmor, uživanje u blagodatima wellnessa, poslovne susrete sportske aktivnosti.

Romantičan i tajanstven, ali isto tako i pun mogućnosti za nezaboravni provod Rovinj postaje i ostaje grad u koji se poželiš vratiti.

Izvor: TZ Rovinj

20
Oct

Antena Zagreb ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Radio Antena Zagreb je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Antena Zagreb prva je formatirana radijska postaja u Hrvatskoj. Od samih početaka drži visoke standarde radijske produkcije, sadržaja i relevantnosti programa te glazbenog odabira, po uzoru na moderne europske radijske postaje.

Na frekvencijama 89,7 i 99,2 MHz – uz najbolji glazbeni mix, informativni program i servisne informacije – slušatelji se mogu družiti s našim, već jako dobro poznatim voditeljima –  Barbarom Kolar, Tamarom Loos, Sašom Bunetom, Sašom Lozarom, Zlatom Mück Sušec i Lorenom Nosić.

Naravno, ništa ne bi funkcioniralo bez puno dobre zabave i smijeha. Vjerojatno ne postoji osoba u Zagrebu (a i šire) koja ne zna za Bullhit Antene Zagreb iz radionice Luke Bulića koji svakog tjedna uveseljava slušatelje, a i svoje kolege.

S obzirom na to da ne vjerujemo da prave zvijezde moraju biti više od metra, odlučili smo svakog tjedna potražiti odgovore na velika pitanja u malim pametnim glavama naših vrtićkih prijatelja. Tako su nas je već šesta generacija predškolaca u posebnom featureu „Što veliki misle mali govore“ naučila da je slova izmislio Nikola Tesla, himna postoji kako bi se znalo da počinje nogomet i da su zagrebački kvartovi Dubrava, Siget i Srbija.

U proteklih  devet godina, Antena Zagreb je postala nezaobilazan i ritualan dio svakodnevice svojih slušatelja, poput jutarnje kave, i ponosni smo što iz godine u godinu s njima gradimo odnos i  kroz društveno odgovorne projekte.  Zajedničke akcije poput „Za ljepši grad“, „Glazbom reci stop maltretiranju“, „AntenaPlugged koncerti“ i mnoge druge pokazuju kako nismo samo radio i slušatelji – već da možemo biti kolege i prijatelji.

Za svoj rad Antena Zagreb primila je brojne nagrade:

uz titulu Superbranda, 2010. s kampanjom „Ljubavnica“ osvojila je srebro na Effie-ju, za najučinkovitiju oglasnu kampanju;

2011. godine dobitnik je prestižne nagrade Quality Medal za najkvalitetniji radijski program;

2015. godine Barbara Kolar osvaja Večernjakovu ružu za najbolju radijsku voditeljicu te biva proglašena najboljom radijskom novinarkom na Weekend Media Festivalu.

Antena Zagreb unijela je novitete i u svijet radijskog oglašavanja jer su klijenti, uz standardne reklamne spotove, dobili mogućnost sponzoriranja kompletnog showa, sales promocija i velikih kampanja.

Svakom (pa i najmanjem) klijentu pristupamo jednako ozbiljno i individualno te im kroz razne modele suradnje pomažemo da na što precizniji i uspješniji način dopru do svoje ciljane publike.

Svaki dan u proteklih devet godina pomogao nam je naučiti kako je radio puno više od mikrofona, žica i pjesama. Kako su se mijenjale potrebe naših slušatelja, mijenjali smo se i mi. Odrastali smo zajedno, pričali o bezbroj tema i poslušali još više pjesama. Mijenjat ćemo se zajedno i dalje, ali bit ćemo tu jedni uz druge.

Za nas, radio je način da budemo dio života naših slušatelja i da dopustimo njima da uđu u naše.

To je golema odgovornost i ponosni smo zato što nam vjerujete.

20
Oct

Lider ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Lider je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Poslovni tjednik Lider namijenjen je menadžerima i poduzetnicima iz malih, srednjih i velikih tvrtki, ali jednako tako i svim tzv. decision makerima, osobama zaposlenim u državnoj upravi, vladinim agencijama i institucijama, odnosno u najširem smislu riječi svim poslovnim ljudima i onima koji se žele baviti biznisom. Izlazi od 7. listopada 2005., četvrtkom je na prodajnim mjestima u Zagrebu, a petkom u cijeloj Hrvatskoj. Ove godine Lider slavi 12 godina neprekidnog izlaženja, te je trenutno jedini poslovna novina u Hrvatskoj s tjednim ritmom izlaženja. Godišnje se u organizaciji Lidera održi preko 30 poslovnih skupova, od kojih su najveći Dan velikih planova, Žene u biznisu i 48 sati – susret gradonačelnika i poduzetnika. Lider je pokrenuo i tri kluba; Studentski Lider Klub, Klub izvoznika i Klub obiteljskih tvrtki.

20
Oct

Narodni ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Narodni je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Narodni je već 20 godina najslušaniji radio u Hrvatskoj. Svira samo ‘najbolju domaću glazbu’ koju biraju isključivo njegovi slušatelji pa Narodni ima slogan ‘radio koji te sluša’.

Najbolja domaća glazba

Narodni je „dom“ najbolje domaće glazbe, najboljih domaćih izvođača i hitova. Svira glazbu različitih stilova i perioda, uz dominirajući pop/rock. Neki od ključnih izvođača Narodnog su Oliver, Gibonni, Massimo, Tony Cetinski, Nina Badrić, Parni valjak, Petar Grašo, Tomislav Bralić & klapa Intrade, Neno Belan i mnogi drugi. Glazba je njihova strast, a slušatelji su njihovi prijatelji s kojima dijele tu strast.

Voditelji – prijatelji

Narodni svakodnevno u eteru i izvan njega razvija prijateljski odnos sa slušateljima. S njima se ispred i iza mikrofona druže dobro poznati voditelji: Doris Pinčić Rogoznica, Hrvoje Kečkeš, Tatjana Jurić, Nives Čanović, Marko Bratoš, Tomislav Cvetković, Gina Victoria Damjanović, Duje Miliša i Ivana Plechinger.

Radio koji te sluša

Narodni je u 2017. dobio novi vizualni identitet i novu inovativnu mobilnu aplikaciju. Koncept ‘Narodni – radio koji te sluša’ osmislila je jedna od najnagrađivanijih hrvatskih reklamnih agencija Bruketa&Žinić OM, a temelji se na povezivanju trenutnog raspoloženja slušatelja s vizualnim identitetom radija i glazbom koja se pušta. Slušatelji tako uz pomoć mobilne aplikacije Narodnog i na web stranici narodni.hr imaju priliku utjecati na promjenu glazbe, ali i logotipa radija.

Promjenjivi logotip radija manifestira se u pet različitih boja koje su povezane s pet različitih raspoloženja. Slušatelj Narodnog može slušati i posebne ‘mood’ kanale ovisno o trenutačnom raspoloženju.

  • Ne pitaj, samo sviraj
  • Totalno opušteno
  • Ljubav je u zraku
  • Ma samo veselo
  • Aaaaaaaaaa!

Na aplikaciji Narodnog i na narodni.hr slušatelji mogu pratiti i kartu Hrvatske koja u realnom vremenu prikazuje kakvog su raspoloženja slušatelji u različitim dijelovima zemlje.

Narodna TV

Narodna TV poseban  je i specijalizirani  tv kanal koji emitira isključivo domaće izvođače. Zahvaljujući  glazbenom konceptu u kojem se naslanja i na glazbeno-programsku koncepciju Narodnog radija, postala je u ovih desetak godina emitiranja prepoznatljiv brand.

Dan najbolje domaće glazbe

Narodni je proglasio zadnju srijedu u siječnju svake godine kao ‘Dan najbolje domaće glazbe’. Na taj dan se proglašava najbolja pjesma iz prethodne godine, a o finalistima i konačnom pobjedniku odlučuju isključivo slušatelji koji imaju priliku ocijeniti svaku od pjesama putem posebne online aplikacije.

U konkurenciji od trideset najslušanijih pjesama 2016. godine, prvu pobjedu odnijela je Nina Badrić s pjesmom ‘Dani i godine’. Njoj i ostalim finalistima uručena je i statua ‘Bilo naroda’.

Koncert u tvom domu

‘Koncert u tvom domu’ je velika promocija Narodnog u kojoj slušatelji mogu osvojiti koncert najvećih hrvatskih glazbenih zvijezdi u svom vlastitom dnevnom boravku. Riječ je kreiranju doživljaja koji se pamti cijeli život i o iskustvu koje se teško može kupiti. Slušatelji Narodnog već su imali priliku osvojiti privatne koncerte Severine i Petra Graše.

Narodni Living Room Acoustic

Najnoviji projekt Narodnog je live svirka poznatih glazbenika u dnevnom boravku radija – Narodni Living Room Acoustic. Glazbenici sviraju i pjevaju uživo akustične verzije svojih pjesama i obrade pjesama najbolje domaće glazbe.

Najmoderniji prostori

Narodni je sredinom 2016. godine dobio novouređene studijske prostore koji su po tehnološkim standardima i vrhunskoj digitalnoj tehnologiji najbolji i najmoderniji u ovom dijelu Europe.

 

26
Sep

11. BROJ BREND KULTURE

Znanje s kojim raspolažemo stječemo godinama. Što smo više iskusni, više bismo trebali znati, a i dati. Znanje je tu da se dijeli, kako bi svijet – čitaj struku, ostavili boljom. Brend kultura u ovom broju govori o kompetencijama, istražujemo što to pokreće i što nas nosi tijekom samog poslovanja, mijenjaju li se standardi s našim godinama poslovnog razvoja? Trendovi se mijenjaju, to je sigurno, no neki hrabro gaze i grade svoj posao na “starim” alatima. Što je to što je okosnica svakog biznisa, pričamo i u ovom broju Brend kulture; počevši od ideje, rodio se WMF; Pupitres – boutique vinske kulture je konačno otvorio svoja vrata; pokreću se neki novi trendovi u brendiranju – svrha je ono što se traži, a o tome govore i u Valiconu kad pričaju o BRAND.ICON-u. Još ima mjesta za ručni rad u stvaranju imidža. Zrinka i Denis to dobro znaju. Da ne duljim, vrijeme je za novu Brend kulturu. Čitamo se, to je najvažnije.