Superbrands logo
Superbrands logo



Copyright © 2021 Superbrands

Copyright © 2021 Superbrands

Što je zapravo brend?

Korijen riječi BRAND dolazi iz davnih vremena kada je čovjek odlučio obilježiti svoje vlasnišvo i dati pečat kvalitete svom proizvodu. 

Tim užarenim pečatom u to doba žigosala se stoka. Već na samom početku brendiranje je postalo, a kasnije i ostalo, oznaka vlasnišva i samim tim garancija određenih karakteristika proizvoda zaštićenih pečatom – brendom!

 

Razlikujete li proizvod od brenda?

U prvi tren čini se da govorimo o istom pojmu ili tek dajemo naslutiti neku višu kvalitetu onoga što nazivamo brendom.

No, brend u sebi sadrži puno više od samog proizvoda, a to je emocija. Proizvodi nas okružuju u svakodnevnom životu, prizivaju našu pažnju s polica trgovina, supermarketa i brojnih prodajnih centara.

Što i kako odabrati, po kojem kriteriju? U nepreglednom mnoštvu ponude strogo filtriramo i na podsvjesnoj razini biramo proizvode s kojima smo se na najdubljoj razini poistovjetili. Te proizvode puštamo u svoj život i oni postaju dio našeg životnog stila.
Brend je stoga akumulacija emocionalnih i funkcionalnih asocijacija vezanih uz određeni proizvod. To je obećanje da će upravo taj proizvod ispuniti naša očekivanja i u konačnici predstaviti i nas same na način na koji to očekujemo. On osigurava karakteristike koje kompanija predstavlja i nudi te time osigurava zadovoljstvo kupca.

Brend je zaštićena robna marka i time jasno različit od drugih proizvoda u istoj kategoriji. On je jednostavno najbolji izbor za kupca koji ga odabire i prepoznaje kao svoj!

Stoga, ako vaš proizvod u koji ste ugradili ideju, novac i vrijeme ostane samo proizvod i ne zadobije povjerenje kupca, ukoliko vaš proizvod ne postane brend, vaš uloženi trud postaje uzaludan.

Sjetite se da je kupac taj koji donosi odluku o sadržaju svoje košarice. Izboriti se za dobru poziciju proizvoda na policama prodajnih mjesta izuzetno je važno, no, još je važnije izboriti se za najbolju poziciju u svijesti kupca.

Kako se svijest mijenja potrebno je prilagoditi i sam brend. Rebranding ili stvaranje poboljšane verzije novog brenda kontinuirani je proces koji zahtjeva rad niza marketinških stručnjaka.

On obuhvaća istraživanje, planiranje i realizaciju novih, originalnih ideja s ciljem izgradnje najbolje pozicije na tržištu.

Our Philosophy Is To Provide
Quality Over Quantity

Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco. Laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Providing the Tools You Need For Creative Visual Content

Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco. Laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
“Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua enim ad minim veniam quis nostrud exercitation ullamc. Sed do eiusmod tempor ut labore et dolore magna enim.”
Tamim Joyardar

Managing Director, Cora Ltd

“Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua enim ad minim veniam quis nostrud exercitation ullamc. Sed do eiusmod tempor ut labore et dolore magna enim.”
Hasan Milon

Managing Director, Cora Ltd

Search. Find. Build Beautifully.

SubscribeContribute