Brend kojem vjerujemo kad je najvažnije – kada boli, Brufen® Effect, kapitalizirao je Superbrands status za 2019/2020 godinu!

 Analgetik čiji je aktivni sastojak ibuprofen poznat je za ublažavanje akutne boli i povišene tjelesne temperature.

“Dodjela prestižnog statusa Superbrands velika je potvrda uspješno odabranog smjera u razvoju brand linije Brufen® Effect (ibuprofen). Naši kupci ga prepoznaju kao inovativan, kvalitetan i iznad svega pouzdan lijek za bol i vrućicu, a veliko nam je priznanje što je snagu brenda Brufen® Effect sada prepoznala i struka.”, rekao je Željko Ravlić, dr. med., Country Manager za Mylan, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Albanija i Kosovo.

O procesu

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijeća Superbrands 2019/2020., formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih razlikuju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak.

Brufen® Effect je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2019/20.