Narodni ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18, formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvaliteta, različitost, pouzdanost, i emotivni učinak.

Narodni je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

 

O brendu

Narodni je već 20 godina najslušaniji radio u Hrvatskoj. Svira samo ‘najbolju domaću glazbu’ koju biraju isključivo njegovi slušatelji pa Narodni ima slogan ‘radio koji te sluša’.

Najbolja domaća glazba

Narodni je „dom“ najbolje domaće glazbe, najboljih domaćih izvođača i hitova. Svira glazbu različitih stilova i perioda, uz dominirajući pop/rock. Neki od ključnih izvođača Narodnog su Oliver, Gibonni, Massimo, Tony Cetinski, Nina Badrić, Parni valjak, Petar Grašo, Tomislav Bralić & klapa Intrade, Neno Belan i mnogi drugi. Glazba je njihova strast, a slušatelji su njihovi prijatelji s kojima dijele tu strast.

Voditelji – prijatelji

Narodni svakodnevno u eteru i izvan njega razvija prijateljski odnos sa slušateljima. S njima se ispred i iza mikrofona druže dobro poznati voditelji: Doris Pinčić Rogoznica, Hrvoje Kečkeš, Tatjana Jurić, Nives Čanović, Marko Bratoš, Tomislav Cvetković, Gina Victoria Damjanović, Duje Miliša i Ivana Plechinger.

Radio koji te sluša

Narodni je u 2017. dobio novi vizualni identitet i novu inovativnu mobilnu aplikaciju. Koncept ‘Narodni – radio koji te sluša’ osmislila je jedna od najnagrađivanijih hrvatskih reklamnih agencija Bruketa&Žinić OM, a temelji se na povezivanju trenutnog raspoloženja slušatelja s vizualnim identitetom radija i glazbom koja se pušta. Slušatelji tako uz pomoć mobilne aplikacije Narodnog i na web stranici narodni.hr imaju priliku utjecati na promjenu glazbe, ali i logotipa radija.

Promjenjivi logotip radija manifestira se u pet različitih boja koje su povezane s pet različitih raspoloženja. Slušatelj Narodnog može slušati i posebne ‘mood’ kanale ovisno o trenutačnom raspoloženju.

  • Ne pitaj, samo sviraj
  • Totalno opušteno
  • Ljubav je u zraku
  • Ma samo veselo
  • Aaaaaaaaaa!

Na aplikaciji Narodnog i na narodni.hr slušatelji mogu pratiti i kartu Hrvatske koja u realnom vremenu prikazuje kakvog su raspoloženja slušatelji u različitim dijelovima zemlje.

Narodna TV

Narodna TV poseban  je i specijalizirani  tv kanal koji emitira isključivo domaće izvođače. Zahvaljujući  glazbenom konceptu u kojem se naslanja i na glazbeno-programsku koncepciju Narodnog radija, postala je u ovih desetak godina emitiranja prepoznatljiv brand.

Dan najbolje domaće glazbe

Narodni je proglasio zadnju srijedu u siječnju svake godine kao ‘Dan najbolje domaće glazbe’. Na taj dan se proglašava najbolja pjesma iz prethodne godine, a o finalistima i konačnom pobjedniku odlučuju isključivo slušatelji koji imaju priliku ocijeniti svaku od pjesama putem posebne online aplikacije.

U konkurenciji od trideset najslušanijih pjesama 2016. godine, prvu pobjedu odnijela je Nina Badrić s pjesmom ‘Dani i godine’. Njoj i ostalim finalistima uručena je i statua ‘Bilo naroda’.

Koncert u tvom domu

‘Koncert u tvom domu’ je velika promocija Narodnog u kojoj slušatelji mogu osvojiti koncert najvećih hrvatskih glazbenih zvijezdi u svom vlastitom dnevnom boravku. Riječ je kreiranju doživljaja koji se pamti cijeli život i o iskustvu koje se teško može kupiti. Slušatelji Narodnog već su imali priliku osvojiti privatne koncerte Severine i Petra Graše.

Narodni Living Room Acoustic

Najnoviji projekt Narodnog je live svirka poznatih glazbenika u dnevnom boravku radija – Narodni Living Room Acoustic. Glazbenici sviraju i pjevaju uživo akustične verzije svojih pjesama i obrade pjesama najbolje domaće glazbe.

Najmoderniji prostori

Narodni je sredinom 2016. godine dobio novouređene studijske prostore koji su po tehnološkim standardima i vrhunskoj digitalnoj tehnologiji najbolji i najmoderniji u ovom dijelu Europe.

 

Comments

Komentari

Leave A Comment