Čestitamo Superbrandovima!

Brending biblija

Superbrands knjiga koja predstavlja krunu projekta te u sebi sadrži iznimne priče o stvaranju brendova i njihovom oblikovanju u percepciji potrošača i tržišta sve do danas. Predstavljamo priče o najboljim brendovima u Hrvatskoj 2015. godine.

O istraživanju - naš proces odabira brendova nosi transparentnost

Superbrands proces odabira najboljih brendova u Hrvatskoj nakon preuzimanja licence osvježili smo i istraživanem tržišta.

Zašto istraživanje?

Koji su pravi razlozi zašto volimo neke brendove? Omjer cijene i kvalitete, samo kvaliteta, različitost ili ono što je najčešći i najočitiji razlog: emocionalni učinak. 

Zašto nas određeni brendovi totalno obaraju s nogu, dok na druge uopće ne reagiramo. Što su nam to zapravo ispričali, a da smo se povezali s time... Upravo to smo protekle dvije godine mjerili izmjeriti kako bismo naglasili koji su to brendovi koji rade za nas, zbog nas i s nama.

Istraživanje tržišta koje je Superbrands provodio 2015/2016 potvrdilo je činjenicu da tržište voli i prepoznaje brendove koji imaju snažan imidž.

Popis članova Stručnog vijeća Superbrands 2015.

  1. Marinka Akrap, direktorica korporativnih i marketinških komunikacija, Podravka
  2. Kamilo Antolović, generalni menadžer, K&K Promotion
  3. Gordana Beuković, voditelj korporativnih komunikacija, M-SAN
  4. Iva Biondić, direktorica poslovnog razvoja, Vern
  5. Andrea Borošić, članica uprave, Styria
  6. Damir Brčić, generalni menadžer, Publicis
  7. Lea Brezar, direktorica, Dhar media
  8. Željko Brigljević, savjetnik Uprave, Makro Mikro
  9. Božena Brnas, marketing menadžer, Phillips
  10. Davor Bruketa, generalni menadžer, Bruketa & Žinić
  11. Ivona Čulo, generalna direktorica Adria Medije Zagreb
  12. DubravkaDrk Mravlinčić, direktorica marketinga, Vindija direktorica marketinga,
  13. Snježana Foschio Bartol, direktorica odnosa s javnošću, Belupo,
  14. Marina Halužan, podpredsjednica HUOJ-a
  15. Damir Jugo, dekan, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
  16. Sanja Juričan, Voditeljica komunikacija i brend menadžmenta, PBZ Card
  17. Lordan Kondić, direktor odjela za ponudu mobilnih usluga, Hrvatski Telekom,
  18. Dijana Kopjar Mucak, direktorica prodaje i marketinga, Radio 101
  19. Saša Krbavac, predsjednica Uprave, Uniqa Osiguranje
  20. Krešimir Macan, generalni menadžer, Manjgura d.o.o.
  21. Zrinka Marinović, menadžerica za odnose s javnošću, Adriatic Luxury Hotels Group
  22. Sandra Mihelčić, CEO & vlasnica, Business Media Grupa
  23. Sonja Miočić Maksić, direktorica marketinga i odnosa s javnošću, Tomić&CO
  24. Petra Novosel Balaško, direktorica, Žena.hr
  25. Zoran Obradović, v. d. direktora službe za marketinške komunikacije, INA
  26. Darko Radišić, član Uprave, Kraš
  27. Ivica Ropuš, dekan, Poslovno Učilište Experta
  28. Vesna Sekalec, direktorica projekta, Superbrands Hrvatska i Slovenija
  29. Božo Skoko,  Millenium grupa, vanjski savjetnik za strateško komuniciranje
  30. Boris Svrtan, ravantelj, Gavella
  31. Manuela Šola, generalna menadžerica, Abrakadabra integrirane komunikacije
  32. Žaklina Trbović, članica Uprave za marketing, Oryx Grupa
  33. Sanja Vujić Šmaguc, zamjenica glavnog izvršnog direktora i izvršna direktorica za upravljanje brendovima i portfoliom, Jgl
  34. Elena Wolsperger-Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija, Dukat d.d.