Grad Rovinj ponosno nosi Superbrands znak!

Superbrands Hrvatska završio je s odabirom i ocjenjivanjem kroz neovisno glasanje Stručnog vijećaSuperbrands 2017/18formiranog od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa i dodijelio Superbrands priznanja najboljim brendovima na hrvatskom tržištu.

Glavne karakteristike ocjenjivanja brendova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su redom kvalitetarazličitostpouzdanosti emotivni učinak.

Grad Rovinj je tako izabran za Superbrands i nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/18.

O brendu

Rovinj smatraju jednim od najljepših gradova na hrvatskoj obali zbog njegovog specifičnog izgleda i predivne prirode kojom je okružen. 67 km duga obala, 2.289 ha zaštićene zelene površine, 14 otoka, otočića i hridi, jedinstvena starogradska jezgra čini ovaj grad jedinstvenim. Izrastao na svojoj tradiciji ribarskog gradića pod budnim okom svoje zaštitnice Sv. Eufemije sa jedinstvenom batanom i prepoznatljivim bitinadama, njegovu su ljepotu posebno cijenili umjetnici koji su na ovom mjestu slikali najljepše motive i izlagali ih na Grisiji – ulici umjetnika.

To je mjesto koje pruža nebrojene mogućnosti – šetnje prekrasnom prirodom, bezbroj rekreacijskih sportova, jedrenje, ronjenje, climbing, biciklizam, otkrivanje skrivenih ljepota, kulturnih starina, arheoloških nalazišta, povezano sa visokokvalitetnim uslugama njegovih hotela i turističkih resorta koji pružaju brojne mogućnosti za ugodan odmor, uživanje u blagodatima wellnessa, poslovne susrete sportske aktivnosti.

Romantičan i tajanstven, ali isto tako i pun mogućnosti za nezaboravni provod Rovinj postaje i ostaje grad u koji se poželiš vratiti.

Izvor: TZ Rovinj

Comments

Komentari

Leave A Comment